Portail

CELINE ei ole enam Céline

Foto: Getty Images

Pärast Phoebe Philo lahkumist Céline’i moemajast ei lasknud muudatused ennast kaua oodata. Täna öösel esitles moemärk uut logo, olles samal ajal eemaldanud oma sotsiaalmeediast ja koduleheküljelt kõik, mis senise Céline’iga seostus. 

Loomulikult oli moemaailm valmis selleks, et brändi uus loominguline juht Hedi Slimane pöörab ikoonilise moemärgi peapeale – logo on tõenäoliselt alles esimene samm. Samas, kuigi tänapäeva moemaanidele võib uus kirjatüüp tunduda võõras, on Slimane otsustanud hoopis ajas tagasi minna. Nimelt on uus logo otsene tõlgendus sellest, milline nägi Céline’i logo välja 1960ndatel. Kas võib see viidata sellele, et ajaloolisi vihjeid võib näha ka Slimane’i esimesest Céline’ile tehtud kollektsioonist? Eks ole peagi moenädalal näha. 

Kuniks meie jätame senise „é” kohal oleva rõhumärgiga hüvasti, andke teie aga teada, kuidas teile uus/vana logo meeldib?

View this post on Instagram

THE NEW LOGO HAS BEEN DIRECTLY INSPIRED BY THE ORIGINAL, HISTORICAL, VERSION THAT EXISTED IN THE 1960’S.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE MODERNIST TYPOGRAPHY USED DATES FROM THE 1930’S. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE ACCENT ON THE “E” HAS BEEN REMOVED TO ENABLE A SIMPLIFIED AND MORE BALANCED PROPORTION, EVOKING THE CELINE COLLECTIONS OF THE 1960’S WHERE THE ACCENT WASN’T USED OFTEN. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE SPACING BETWEEN THE LETTERS HAS BEEN BALANCED OUT AND THE LETTERS HAVE BEEN BROUGHT CLOSER TOGETHER. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ THE 1960’S VERSION OF THE LOGO INCLUDING THE WORD “PARIS”, WILL BE REINSTATED WITHIN THE CLOTHING AND ON PACKAGING, HOWEVER “PARIS" WILL NOT APPEAR BENEATH THE LOGO ON CAMPAIGNS. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #CELINEBYHEDISLIMANE

A post shared by CELINE (@celine) on

Sarnased artiklid

Kommentaarid