Portail

Fendi uut logo nägid?

Fendi uut logo nägid?

Foto: vogue.com

On juba tavaks muutunud, et moebrändid kasutavad moenädalaid ning nendel toimuvaid moeetendusi kohana, kus tulla välja uue disainerkoostöö, uue logo, uue statement’iga. Ei jätnud värskelt lõppenud Milano moenädalal võimalust kasutamata ka Fendi moemaja, kelle uus logo (paljude üllatuseks) esitlemist ootas.

Möödunud nädalal toimunud Fendi sügistalvise naistekollektsiooni esitlusel olid nagu ikka omal kohal ka Fendi käekotid. Teravamad silmad märkasid juba esimese käekoti moelavale jõudes, et midagi on teistmoodi. Ja see miski oli Fendi legendaarne „F”. Esimest korda oli Fendi „F” leidnud oma koha metallist rõngas, nagu oleks sinna justkui juhuslikult kukkunud ja see kooslus jätkus viimase käekotini välja.

Moekeeled räägivad, et tegelikult oli Fendi üks kõige ebatõenäolisemaid brände, kes oleks võinud nii suurest muutusest moelaval teada anda, sest brändi logotüüp ja logo ise on nii sisse töötatud ja igale moemaanile une pealt ära tuntav. Samas ei tasu traditsioonide austajatel meelt heita, sest suurele logouuendusele vastukaaluks jõudis üle pika aja Fendi kottidele tagasi just seesama F-tähtede mängu pakkuv logotüüp, mida me 90ndatest ning 2000ndate aastate algusest nii hästi mäletame. Tundub, et kõik hea tõesti tuleb ringiga tagasi, praeguses moepildis enam kui eales varem. Kas pole?

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid