Lindbergh oli Saksamaalt pärit fotograaf, kes läheb ennekõike ajalukku oma elegantselt dramaatiliste mustvalgete fotode poolest. Aastakümnete jooksul jäädvustas ta lugematul hulgal moe- ja ajakirjade kaanefotosid ning paljude sõnul olid just Lindberghi fotod need, tänu millele said alguse selliste supermodellide karjäärid nagu Linda Evangelista, Naomi Campbell, Cindy Crawford ja Christy Turlington.
Olles nii eelmise sajandi lõpul kui ka käesoleva alguses üks mõjukamaid kaasaegseid fotograafe, ei jätnud Lindbergh ka kõrges eas piiride nihutamist ning kui ta 2017. aastal kolmandat korda Pirelli kalendri jaoks pildistas, oli just tema see, kes otsustas, et kõik kalendrisse tulevad naised, alates Uma Thurmanist, Julianne Moore’ist kuni Rooney Marani välja, saavad jäädvustatud ja avaldatud toorel ja retušeerimata kujul. Tema üks viimaseid suuremaid fotoprojekte oli 15 kaane pildistamine Briti Vogue’i tänavuse septembri erinumbri jaoks.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.