Lindbergh oli Saksamaalt pärit fotograaf, kes läheb ennekõike ajalukku oma elegantselt dramaatiliste mustvalgete fotode poolest. Aastakümnete jooksul jäädvustas ta lugematul hulgal moe- ja ajakirjade kaanefotosid ning paljude sõnul olid just Lindberghi fotod need, tänu millele said alguse selliste supermodellide karjäärid nagu Linda Evangelista, Naomi Campbell, Cindy Crawford ja Christy Turlington.
Olles nii eelmise sajandi lõpul kui ka käesoleva alguses üks mõjukamaid kaasaegseid fotograafe, ei jätnud Lindbergh ka kõrges eas piiride nihutamist ning kui ta 2017. aastal kolmandat korda Pirelli kalendri jaoks pildistas, oli just tema see, kes otsustas, et kõik kalendrisse tulevad naised, alates Uma Thurmanist, Julianne Moore’ist kuni Rooney Marani välja, saavad jäädvustatud ja avaldatud toorel ja retušeerimata kujul. Tema üks viimaseid suuremaid fotoprojekte oli 15 kaane pildistamine Briti Vogue’i tänavuse septembri erinumbri jaoks.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.