Foto: Vogue Italia

Omadel tingimustel Itaalia Vogue’i kaanel

Itaalia Vogue on põhjusega üks meie lemmik-Vogue. See ajakiri ei väsi kunagi piire kompamast, julgelt katsetamast ning seetõttu ka parajal määral kõneainet pakkumast. Värske augustinumbriga on see neil taas õnnestunud. 

Nimelt lajatab augustikuu Vogue Italia mitte ühe, vaid nelja kaanega, mille on jäädvustanud kaanestaarid ise – ja olgu lisatud, et kaanestaarideks ei ole professionaalsed fotograafid. Kaanelt leiab hoopis ikoonilised modellid Claudia Schifferi ja Stephanie Seymouri, kes on dikteerinud, kuidas nad soovivad kaanel olla ja ise õigel hetkel ka päästikule vajutanud. Ehk siis, nagu ütles väga hästi WWD: „Take a selfie but make it Vogue.” Miks just selline kontseptsioon? Et avaldada austust legendaarsele fotograafile Helmut Newtonile ja tema autoportreedele, kuid seekord siis naiselikust vaatenurgast (ja ehk ka veidi paljastavamast). 

Kuuldavasti oli fotosessioonil nii Claudial kui ka Stephaniel toeks siiski ka fotograaf Collier Schorr, kelle kinnitusel oli ta ainult nõustaja rollis ning mõlemad modellid jäädvustasid oma kaanefoto ise. 

Kuidas tulemus tundub?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid