Foto: Valentino

ON, MIDA OODATA: Valentino meigikollektsioon

Ajal, mil me ei suuda enam kokku lugeda, mitu näitlejannat või lauljannat omaenda uue ilubrändiga välja tuleb, tundub vaat et uskumatuna, et veel üks järjekordne lansseering suudaks meis elevust tekitada. Ent ometi nii see on, sest oma ilubrändiga tuleb välja ei keegi muu kui Valentino. 

Valentino moemajale ei ole ilumaailm loomulikult võõras. Bränd on oma moemaja alt andnud parfüüme välja juba 1978. aastast alates. Ometi on see moemärgi esimene täies mahus meigikollektsioon, millega tänavu üllatatakse. Hetkel ei ole kollektsiooni lansseeringu kohta ülemäära palju teada, kuid moemaja loominguline juht Pierpaolo Piccioli mõne õrritajaga siiski lagedale tuli. Ametlikus pressiteates seisis, et Valentino Beauty lansseeritakse vägagi suurejooneliselt: valikusse tuleb 40 eri toonis jumestuskreemi, 50 huulepulgatooni ja „eksperimentaalsed“ silmameigitooted. Piccioli ütles ka väga kenasti: „Valentino Beauty is human beauty, a couture makeup open to all genders, ages, and cultures.

Hetkel on veel teada, et Valentino Beauty ametlikud kampaaniafotod avalikustatakse 31. mail ning siis saame ka teada, kuidas hakkavad uue ilumärgi tooted välja nägema. Kohe järgmisel päeval, 1. juunil saab hakata tooteid eeltellima Ameerika Ühendriikides ning üle maailma jõuab kollektsioon müügile augusti alguses. Seega tõesti – on, mida oodata. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid