Foto: Valentino

ON, MIDA OODATA: Valentino meigikollektsioon

Ajal, mil me ei suuda enam kokku lugeda, mitu näitlejannat või lauljannat omaenda uue ilubrändiga välja tuleb, tundub vaat et uskumatuna, et veel üks järjekordne lansseering suudaks meis elevust tekitada. Ent ometi nii see on, sest oma ilubrändiga tuleb välja ei keegi muu kui Valentino. 

Valentino moemajale ei ole ilumaailm loomulikult võõras. Bränd on oma moemaja alt andnud parfüüme välja juba 1978. aastast alates. Ometi on see moemärgi esimene täies mahus meigikollektsioon, millega tänavu üllatatakse. Hetkel ei ole kollektsiooni lansseeringu kohta ülemäära palju teada, kuid moemaja loominguline juht Pierpaolo Piccioli mõne õrritajaga siiski lagedale tuli. Ametlikus pressiteates seisis, et Valentino Beauty lansseeritakse vägagi suurejooneliselt: valikusse tuleb 40 eri toonis jumestuskreemi, 50 huulepulgatooni ja „eksperimentaalsed“ silmameigitooted. Piccioli ütles ka väga kenasti: „Valentino Beauty is human beauty, a couture makeup open to all genders, ages, and cultures.

Hetkel on veel teada, et Valentino Beauty ametlikud kampaaniafotod avalikustatakse 31. mail ning siis saame ka teada, kuidas hakkavad uue ilumärgi tooted välja nägema. Kohe järgmisel päeval, 1. juunil saab hakata tooteid eeltellima Ameerika Ühendriikides ning üle maailma jõuab kollektsioon müügile augusti alguses. Seega tõesti – on, mida oodata. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid