Pealtnäha justkui tühja sildiga unnamed perfume on BYREDO-l esimene, mille etiketilt, ilmselgetel põhjustel, ei saa välja lugeda või aimu saada sellest, millise lõhnaga võiks tegu olla. Näiteks on Byredo senised lõhnad tähistanud midagi konkreetset: Blance lõhna lihtsust ja puhtust, karget valget värvi. La Tulipe kandnud endas tulbinoote ja Gypsy Water rikkalikke lillearoome. BYREDO nimetu parfüüm jätab aga fantaasiale palju ruumi ning kuigi parfüümimaja asutaja ja tähtpäevaparfüümi looja Ben Gorham ei taha anda lõhna olemusest liiga palju vihjeid, reedab ta siiski, et parfüüm on meeldivalt värske, kergelt puuviljane ning isegi piprane, millele paneb viimase punkti puidune noot. Ennekõike rõhutab lõhna looja Gorham, et antud parfüümi eesmärk ei olegi lõhnata „mingit kindlat moodi”, vaid kujuneda just selliseks, millisena kandja seda tahab.
Lisaks sellele, et iga kandja saab oma lõhnameeltest lähtuvalt BYREDO uue parfüümi enda omaks teha, saab meeldiva üllatusena iga BYREDO nimetu parfüümi soetaja kaasa ka personalization kit’i, mis sisaldab piisavas koguses tähti, võimaldades parfüümi nimetada just nii, nagu kandja seda soovib. Enam lihtsamat viisi omanimelise parfüümi valmistamiseks ei kujuta me ettegi.
Ning, mis te arvate, millise nime panime BYREDO tähtpäeva lõhnale meie? Loomulikult ühe BYREDO tähtpäeva paiku ilmavalgust näinud portaali järgi. Lubage esitleda – BYREDO Portail. Vaata meie parfüümi sünnilugu ka allolevast galeriist!
Limiteeritud koguses välja antud BYREDO nimetu parfüüm on saadaval kahes suuruses: 50 ml (101 €) ja 100 ml (153 €).
Eestis saab BYREDO nimetut parfüümi soetada eksklusiivselt Cremé de la Cremé’i butiigist, mis asub Viru Keskuse 1. korrusel.
*Artikkel on valminud koostöös Cremé de la Cremé’iga.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.