Foto: BYREDO

Nimetu BYREDO

Rootsi parfüümimaja BYREDO on alati suutnud teistest eristuda. Olgu siis minimalistlike pakendite või originaalsete parfüüminimede poolest. 10. tegutsemisaastal otsustas parfüümimaja teha veel ühe originaalse käigu ja anda tähtpäeva puhul välja parfüümi, millel nime hoopis polegi. Vähemalt hetkeni, kuni parfüüm endale omaniku leiab.

Pealtnäha justkui tühja sildiga unnamed perfume on BYREDO-l esimene, mille etiketilt, ilmselgetel põhjustel, ei saa välja lugeda või aimu saada sellest, millise lõhnaga võiks tegu olla. Näiteks on Byredo senised lõhnad tähistanud midagi konkreetset: Blance lõhna lihtsust ja puhtust, karget valget värvi. La Tulipe kandnud endas tulbinoote ja Gypsy Water rikkalikke lillearoome. BYREDO nimetu parfüüm jätab aga fantaasiale palju ruumi ning kuigi parfüümimaja asutaja ja tähtpäevaparfüümi looja Ben Gorham ei taha anda lõhna olemusest liiga palju vihjeid, reedab ta siiski, et parfüüm on meeldivalt värske, kergelt puuviljane ning isegi piprane, millele paneb viimase punkti puidune noot. Ennekõike rõhutab lõhna looja Gorham, et antud parfüümi eesmärk ei olegi lõhnata „mingit kindlat moodi”, vaid kujuneda just selliseks, millisena kandja seda tahab.

Lisaks sellele, et iga kandja saab oma lõhnameeltest lähtuvalt BYREDO uue parfüümi enda omaks teha, saab meeldiva üllatusena iga BYREDO nimetu parfüümi soetaja kaasa ka personalization kit’i, mis sisaldab piisavas koguses tähti, võimaldades parfüümi nimetada just nii, nagu kandja seda soovib. Enam lihtsamat viisi omanimelise parfüümi valmistamiseks ei kujuta me ettegi.

Ning, mis te arvate, millise nime panime BYREDO tähtpäeva lõhnale meie? Loomulikult ühe BYREDO tähtpäeva paiku ilmavalgust näinud portaali järgi. Lubage esitleda – BYREDO Portail. Vaata meie parfüümi sünnilugu ka allolevast galeriist!

dsc01813

Limiteeritud koguses välja antud BYREDO nimetu parfüüm on saadaval kahes suuruses: 50 ml (101 €) ja 100 ml (153 €).

Eestis saab BYREDO nimetut parfüümi soetada eksklusiivselt Cremé de la Cremé’i butiigist, mis asub Viru Keskuse 1. korrusel.

*Artikkel on valminud koostöös Cremé de la Cremé’iga.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid