Pealtnäha justkui tühja sildiga unnamed perfume on BYREDO-l esimene, mille etiketilt, ilmselgetel põhjustel, ei saa välja lugeda või aimu saada sellest, millise lõhnaga võiks tegu olla. Näiteks on Byredo senised lõhnad tähistanud midagi konkreetset: Blance lõhna lihtsust ja puhtust, karget valget värvi. La Tulipe kandnud endas tulbinoote ja Gypsy Water rikkalikke lillearoome. BYREDO nimetu parfüüm jätab aga fantaasiale palju ruumi ning kuigi parfüümimaja asutaja ja tähtpäevaparfüümi looja Ben Gorham ei taha anda lõhna olemusest liiga palju vihjeid, reedab ta siiski, et parfüüm on meeldivalt värske, kergelt puuviljane ning isegi piprane, millele paneb viimase punkti puidune noot. Ennekõike rõhutab lõhna looja Gorham, et antud parfüümi eesmärk ei olegi lõhnata „mingit kindlat moodi”, vaid kujuneda just selliseks, millisena kandja seda tahab.
Lisaks sellele, et iga kandja saab oma lõhnameeltest lähtuvalt BYREDO uue parfüümi enda omaks teha, saab meeldiva üllatusena iga BYREDO nimetu parfüümi soetaja kaasa ka personalization kit’i, mis sisaldab piisavas koguses tähti, võimaldades parfüümi nimetada just nii, nagu kandja seda soovib. Enam lihtsamat viisi omanimelise parfüümi valmistamiseks ei kujuta me ettegi.
Ning, mis te arvate, millise nime panime BYREDO tähtpäeva lõhnale meie? Loomulikult ühe BYREDO tähtpäeva paiku ilmavalgust näinud portaali järgi. Lubage esitleda – BYREDO Portail. Vaata meie parfüümi sünnilugu ka allolevast galeriist!
Limiteeritud koguses välja antud BYREDO nimetu parfüüm on saadaval kahes suuruses: 50 ml (101 €) ja 100 ml (153 €).
Eestis saab BYREDO nimetut parfüümi soetada eksklusiivselt Cremé de la Cremé’i butiigist, mis asub Viru Keskuse 1. korrusel.
*Artikkel on valminud koostöös Cremé de la Cremé’iga.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.
„Nahakunstnikud ütlevad, et Barénia nahk vastab paitusega ja just seda tunnet püüdsingi Barénia Eau de Parfum Intense’iga jäädvustada,“ kirjeldab Hermès’i parfüümimeister Christine Nagel. „Selle kohalolu on füüsiline, peaaegu kombatav.“
Parfüümi südames põimuvad liblikliilia ja imemari, mida täiendavad nahksed akordid. Patšuli avaldub tihedamalt, tammepuu sügavamalt – tulemuseks on intensiivne ja mõistatuslik naiselikkuse signatuur.
Philippe Mouquet’ poolt disainitud Barénia Eau de Parfum Intense merevaigutoonis pudel on omakorda inspireeritud ikoonilisest Collier de Chien käevõrust. Elegantseid elliptilisi vorme tasakaalustavad püramiidikujulised neetide detailid, mis annavad flakonile jõulisuse ja karakteri. Juveelilaadses pudelis on tähelepanuväärne ka selle põhja kujundatud neet.