Koostööna valminud limiteeritud lõhn nr 9 „Time to Rock” – nagu juba ilmselt isegi aimasite – on inspireeritud NVbyK legendaarsest käeehtest Time To Rock™. Tamme- ja lavendlihõnguline ruumiparfüüm on puiduselt tummine, kuid samal ajal piisavalt tagasihoidlik ja mahe. „See on mänguline kooslus naiselike ning maskuliinsete lõhnanootide vahel,” sõnavad lõhna loojad.
Samuti on NVbyK saanud jõulude eel valmis Inspired sõrmusekollektsiooni. Vermel- ja hõbesõrmustele graveeritud sõnumid kickass ja love on kui igapäevased motivatsioonimantrad, mis ergutavad iga kandjad enesekindlalt läbi päeva astuma. Suure plussi annab sõrmusekollektsioonile ka see, et kõikide sõrmuste suuruseid saab endale sobivaks reguleerida.
Nii Helge Kodu ruumiparfüüm nr 9 „Time To Rock” kui ka Inspired sõrmusekollektsioon on müügil New Vintage by Kriss stuudios aadressil Pärnu mnt 27-16 ning veebipoes www.nvbyk.com.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.