Portail

Netflix ja Chanel

Foto: chanel.com

Justkui väikese jõulukingitusena kõikidele moemaanidele on alates tänasest Netflixis saadaval dokumentaalseriaal „7 Days Out”, millest üks osa keskendub Chaneli moemajale ning moemaja tänavukevadise haute couture kollektsiooni valmimisele.

„7 Days Out” on Netflixi enda loodud dokumentaalseriaal, mis võtab vaatluse alla erinevate tegevusvaldkondade visionäärid, alates spordi- ja toidu- ning lõpetades moemaailmaga. Seriaali avahooajal on teiste seas vaatluse all ei keegi muu kui Karl Lagerfeld ja tema tegemised Chaneli moemajas. Nimelt said filmi tegijad veeta Lagerfeldiga koos täpselt seitse päeva, mis eelnesid Chaneli 2018. aasta haute couture’i kollektsiooni esitlusele, ning kuna filmi tegijatele anti nii-öelda full access ja vabad käed, siis püüti kaadrisse kogu moemaja meeskonna ettevalmistused kõrgetasemeliseks show’ks. Muide, „7 Days Outi” on loonud Andrew Ross, kes on ka moefilmi „The First Monday in May” looja, seega oli talle moemaailma sigin-sagin enam kui tuttav. 

Dokumentaali „7 Days Out” Chanelile keskenduv osa kestab täpselt 46 minutit, seega peaks iga moemaani jõuluperioodi kenasti ära mahtuma küll. Head vaatamist meile kõigile!

Sarnased artiklid

Kommentaarid