„Franca: Chaos and Creation”
Francesco Carrozzini on jäädvustanud ülevaate oma ema, Itaalia Vogue’i peatoimetaja ja moemaailma provokaatori, Franca Sozzani elust, kes kahjuks lahkus meie seast üsna pea pärast filmi valmimist.
„House of Z”
Toetudes arhiivimaterjalidele ja eksklusiivsetele intervjuudele, kajastab see dokumentaalfilm karismaatilise moedisaineri Zac Poseni tõusu, langust ja comeback’i.
„Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards”
Kindlasti eelmise aasta oodatumaid moedokumentaale. Sellal, kui legendaarne kingadisainer Manolo Blahnik räägib kaamerale oma loomeprotsessist, sekkuvad vestlusesse tema kuulsustest austajad, jagades oma seisukohti tema töödest.
„Maddman: The Steve Madden Story”
See dokumentaalfilm annab ülevaate miljardidollari-impeeriumi taga oleva jalatsidisaineri karjääriedust ja comeback’ist pärast finantsskandaali.
„Making the American Man”
See dokumentaalfilm uurib Ameerika kaasaegset mehelikkust, tutvustades kohalikke pereettevõtteid, mis on pühendunud just meestele suunatud toodete valmistamisele tänapäeva Ameerikas.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!