Foto: KÄT

Moebrändi KÄT teistlaadi suvekollektsiooni esitlus

Kodumaine moebränd KÄT on otsustanud esitleda oma tänavust suvekollektsiooni mõneti teisiti. Nimelt saab see toimuma live-esitlusena sotsiaalmeediakanalis Facebook.

“Esmakordselt Eestis on eranditult kõigil võimalik näha KÄT uue kollektsiooni esitlust läbi sotsiaalmeedia,” tutvustab KÄT brändi asutaja ja disainer Kätlin Kikkas, “Kollektsiooni esitlus toimub live-ülekandena 25. aprillil täpselt kell 15.00 brändi KÄT Facebooki lehel.” Kätlini sõnul saavad nii kõik huvilised näha kollektsiooni üheaegselt ning kõigil on võrdsed võimalused toodetega lähemalt tutvuda.

Kui aga rääkida kollektsioonist endast, siis lisab disainer, et selle aasta suvine kollektsioon on inspireeritud Itaalia romantikast, kus esindatud on lendlevad kleidid, naiselikud lõiked, punane värv ning täpid.

Kollektsiooni jõuab müügile live-esitlusest järgmisel päeval, 26. aprillil ning see tuleb müügile vaid KÄT esinduspoodi, Kaubamaja naisteosakonda ning BOLD Concept Store’i Riias.

Moebrändi KÄT Facebooki lehe leiad aadressilt facebook.com/KatlinKikkasDisain ning live-esitluse kohta leiab rohkem infot facebook.com/events/1871119272962695/.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid