Portail

Mitte Fendi, vaid FENTY

Foto: Vogue Australia

Mõned kuud tagasi liikuma läinud kõlakad said loetud päevade eest ametliku kinnituse – maailma suurim luksuskaupu tootev kontsern LVMH on loomas ühist luksusmoebrändi ei kellegi muu kui Rihannaga. Rihanna perekonnanime järgi nime saanud Fenty esitleb oma esimest kollektsiooni juba vähem kui kuu aja pärast Pariisis.

Rihannale ei ole moe loomine muidugi võõras, on ta ju teinud koostööd nii Pumaga kui ka andnud välja oma pesukollektsioone. Mis teeb aga just selle koostöö eriliseks, on see, et Fenty moebränd ehitatakse üles täiesti nullist (viimati tehti seda Christian Lacroix’ga aastal 1987) ning esimest korda hakkab LVMH brändi juhtima naisterahvas, kes lisaks on ka woman of colour. Samuti ei olevat Rihannale seatud brändi kollektsioone luues mingeid loomingulisi piiranguid, mis talle tema sõnul vägagi sobib. 

Fenty moemajast endast on täna teada nii palju, et see hakkab looma (eeldatavasti naiste) ready to wear rõivaid, aksessuaare ja jalanõusid. Olulisi teaser’eid pole Rihanna veel sotsiaalmeediasse paisanud, kuid usume, et üsna pea hakkab kontol @fenty midagi juba juhtuma. 

Sarnased artiklid

Kommentaarid