Foto: Mario Sorrenti

Carine Roitfeldi seitse armastajat

Prantslanna Carine Roitfeld on juba rohkem kui kolmkümmend aastat elavdanud nii Pariisi kui tegelikult kogu moemaailma skeenet oma ehtprantslaslikult elegantse stiili ning moealaste ettevõtmistega. Täna, lisaks omanimelise ajakirja CR Fashion Book eestvedamisele ja selle lehekülgedel hea-halva-maitse-piiriga mängimisele (nagu ta seda tegi ka Vogue Paris aegadel), on naine otsustanud välja tulla oma parfüümikaubamärgiga.  

Märk Carine Roitfeld Perfumes hakkab vähemalt alguses koosnema seitsmest sooneutraalsest lõhnast. Miks seitsmest? Seitse on Carine’i õnnenumber ja lõhnad räägivad loo just nimelt seitsmest armukesest maailma seitsmest eri paigast. Ajalehele New York Times antud intervjuus ütles Roitfeld, et kõik tema varasemad tööd on olnud kui mööduvad nähtused: „Kuid parfüüm on minu jaoks midagi jäävat, tõeline pärand. Nagu Chanel. Chanel No. 5 on olemas olnud pea sada aastat!” 

Märkimist väärib veel seegi, et uued parfüümid tulevad maikuus müügile suhteliselt vürtsika kampaaniaga. Nimelt hakkab Pariisi tänavaid kaunistama 4000 (!) plakatit Carine’ist endast, kes on plakatifotol paljas, vaatab aknast välja ja näitab käega rahu märki. Muide, need fotod on jäädvustanud ei keegi muu kui Carine’i enda tütar, moeringkonnas samuti tuntud Julia Restoin Roitfeld. Ja loomulikult on kampaania perioodiks palgatud eraldi meeskond, kes vahetavad vandaalide rikutud või kinni kaetud pildid jalamaid uute vastu välja. 

Jääme siis ootama, kuidas see kõik juba vähem kui kuu aja pärast ilmavalgust nägema hakkab!

Veel sarnaseid artikleid


Kuidas lõhname aastal 2024?

Vanill või tomat, eliksiir või… Mojito? Parfüümimaailmas ei või kunagi teada. Küll aga saab maailmas toimuva põhjal teha omajagu järeldusi selle kohta, mis alanud aastal aroomides domineerima hakkab. Lubage tutvustada, need on 2024. aasta põnevaimad parfüümitrendid!

„Ei tea, kas asi oli Oxfordi Ülikooli ja Karolinska Instituudi ühisuuringust selgunud tõsiasjas, et vanillil on positiivne aromaholoogiline mõju inimeste meeleolule, või loodi hedonistlikult magusad parfüümid tasakaalustamaks maailmas domineerivat negatiivsust, kuid möödunud lõhna-aasta jääb igal juhul meelde erakordselt magusana,“ räägib 20-aastase kogemusega parfüümikoolitaja Helen Merila.

Pärast möödunud aasta vanillilõhnade plahvatust ennustab Helen alanud aastaks kontrastina hoopis teravate ja nii-öelda roheliste parfüümide võidukäiku. „Tuntud parfüümiteemaline taskuhääling „Smell Ya Later“ pakub välja, et lõhnakoostises saavad trendikaks kõikvõimalikud (ja võimatud) köögiviljad. Ka niinimetatud gurmeelõhnad astuvad sammu edasi, muutudes veelgi isuäratavamaks – inglise keeles juba kirjeldatakse neid kui edible-parfüüme,“ lisab Helen.

Loomulikult ei saanud me Helenilt küsitama jätta, millega plaanivad meid 2024. aastal üllatada nimekad brändid ja parfüümimajad. 

„Paljud kuulsad lõhnaklassikud saavad sel aastal intensiivsemad järjelõhnad elixir või intense versioonidena – Boss The Scent Elixir, Carolina Herrera Blush Elixir, Rabanne Fame ja Phantom Intense, Hugo Intense, Dolce&Gabbana K & Q Intense ja nii edasi,“ loetleb parfüümiekspert, lisades, et peale „roheliste“ parfüümide teevad sel aastal võidukäiku ka lillelised parfüümid. „Näiteks Guerlain lisab oma Aqua Allegoria parfüümisarjale lausa kaks lilleaedadest inspireeritud Florabloom lõhna – tualettvee ja Forte intensiivsema versiooni, millest ei puudu ka isuäratav mangonoot. Escada moemaja selle aasta suvehooja lõhn Brisa Cubana on jällegi kui aromaatne mündi ja Mojito nootidega värskusepuhang. Lilleparfüümide kuningas Marc Jacobs aga jätkab kuulsat Daisy lõhnasarja rõhutatult lillelise ja trendikalt tütarlapseliku POP-iga, milles leidub üllatavatelt nii pistaatsia kui ka yuzu-vilja noote.“ 

Kes soovib saada Helenilt ka edaspidi siseinfot parfüümimaailmas toimuva kohta, sellel soovitame silma peal hoida tema TikToki-kontol @prgirlsdiary.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: EX NIHILO

Õnnetoov EX NIHILO

Juba iidsetest aegadest alates on inimesed uskunud talismanide maagilisse jõudu. Õnnetuste eest kaitsvateks, õnnetoovateks ning haigusi ja needusi vältida aitavateks talismanideks peetakse äärmiselt isiklikke ja isegi mõneti salapäraseid esemeid, mis ületavad kultuurilisi, religioosseid ja ajaloolisi piire. Kümnendat juubelit tähistav Pariisi kõrgparfümeeriamaja EX NIHILO meenutab oma teekonda kuulsuse tippu, esitledes uusimat meistriteost – Blue Talisman. See koostöös tuntud parfüümimeistri Jordi Fernándeziga loodud parfüümvesi on fataalse julguse aroom, mille nimesse, pudeli kujundusse ja koostisesse on kodeeritud EX NIHILO imeline lugu.

Nagu õnnetoov talisman, sädeleb Blue Talisman Itaalia bergamoti, ingveri, mandariini ja pirni peene värskusepuhangu akordides. Selle rafineeritud lõhnasüda on duett apelsiniõitest ja Georgywoodi molekulist, mis lõhnab seedripuu järele. Majesteetlikule lõhnateosele annavad viimase lihvi muskuse, ambra ja Akigalawoodi molekuli soe puudutus, millest on saanud paljude EX NIHILO lõhnade eripära. Julgus katsetada, värskuse ja sügavuse kombineerimine, looduslikud koostisosad ja tehnoloogilised uuendused – kõik see ja Fernándezi tormiline iseloom on aidanud võita lõhnagurmaanide sümpaatiat.

EX NIHILO koheselt äratuntav hulknurkne pudel peegeldab Pariisi Place Vendôme’i luksuslikku kuju. See väljak, mida peetakse Pariisi hiilguse ja hea maitse epitsentriks, inspireeris parfüümimaja asutajaid Olivier Royère’i, Benoit Verdieri ja Sylvie Lodayt avama EX NIHILO esimest butiiki väljaku kõrval asuval mainekal tänaval rue Saint Honoré.

Sinine värv on saatnud EX NIHILOt alates 2013. aastast. See element on varasemalt toonud edu maalikunstnik Yves Kleinile, arhitekt Pierre Paulinile ja moelooja Yves Saint Laurent’ile. Muide, seesama sinine värvitoon, mis on Pantone kataloogis tähistatud koodiga 293C, oli kasutusel Concorde’i luksuslennuki sisekujunduses.

Blue Talismani pudeli korki kaunistab ka stiliseeritud geomeetrilistest kujunditest ja joontest koosnev kompositsioon, mis sümboliseerib EX NIHILO pühendumust Prantsuse avangardistlikule kunstile. Parfüümimaja asutajate sõnul julgustab avangardism rikkuma kehtivaid reegleid ning näitab esimesena tulevikku – nii nagu EX NIHILO on kümne tegevusaasta jooksul näidanud, millist edu võib saavutada sõltumatu parfüümimaja, ühendades Pariisi meistrite parimaid traditsioone julge lõhnakunstiga.

„Parfümeeriamaailmas on oluline olla ettearvamatu,“ ütleb EX NIHILO üks asutajatest Benoit Verdier. Lisaks on tema sõnul ainuõige trende ignoreerida ning luua midagi, mis rõhutab ja tugevdab juba olemasolevat stiili. Blue Talisman kehastab EX NIHILO kõige ainulaadsemaid elemente, mistõttu pole üllatav, et juubelilõhna loojaks valiti lõhnameister Jordi Fernández, kes on loonud ka EX NIHILO bestsellerid Outcast Blue, The Hedonist ja Explicite. Inspiratsiooni ammutab viimane kodumaa Hispaania maastikust ja mitmekihilisest kultuurist ning teda peetakse oma põlvkonna üheks parimaks parfümeeriks, sest tema kompositsioonid kutsuvad esile ainulaadseid sensoorseid kogemusi.

EX NIHILO Blue Talisman on saadaval Crème de la Crème’i kõrgparfümeeria butiigis Viru Keskuses ning veebipoes cremedelacreme.shop. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid