Foto: Vogue Australia

Mitte Fendi, vaid FENTY

Mõned kuud tagasi liikuma läinud kõlakad said loetud päevade eest ametliku kinnituse – maailma suurim luksuskaupu tootev kontsern LVMH on loomas ühist luksusmoebrändi ei kellegi muu kui Rihannaga. Rihanna perekonnanime järgi nime saanud Fenty esitleb oma esimest kollektsiooni juba vähem kui kuu aja pärast Pariisis.

Rihannale ei ole moe loomine muidugi võõras, on ta ju teinud koostööd nii Pumaga kui ka andnud välja oma pesukollektsioone. Mis teeb aga just selle koostöö eriliseks, on see, et Fenty moebränd ehitatakse üles täiesti nullist (viimati tehti seda Christian Lacroix’ga aastal 1987) ning esimest korda hakkab LVMH brändi juhtima naisterahvas, kes lisaks on ka woman of colour. Samuti ei olevat Rihannale seatud brändi kollektsioone luues mingeid loomingulisi piiranguid, mis talle tema sõnul vägagi sobib. 

Fenty moemajast endast on täna teada nii palju, et see hakkab looma (eeldatavasti naiste) ready to wear rõivaid, aksessuaare ja jalanõusid. Olulisi teaser’eid pole Rihanna veel sotsiaalmeediasse paisanud, kuid usume, et üsna pea hakkab kontol @fenty midagi juba juhtuma. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid