Rihannale ei ole moe loomine muidugi võõras, on ta ju teinud koostööd nii Pumaga kui ka andnud välja oma pesukollektsioone. Mis teeb aga just selle koostöö eriliseks, on see, et Fenty moebränd ehitatakse üles täiesti nullist (viimati tehti seda Christian Lacroix’ga aastal 1987) ning esimest korda hakkab LVMH brändi juhtima naisterahvas, kes lisaks on ka woman of colour. Samuti ei olevat Rihannale seatud brändi kollektsioone luues mingeid loomingulisi piiranguid, mis talle tema sõnul vägagi sobib.
Fenty moemajast endast on täna teada nii palju, et see hakkab looma (eeldatavasti naiste) ready to wear rõivaid, aksessuaare ja jalanõusid. Olulisi teaser’eid pole Rihanna veel sotsiaalmeediasse paisanud, kuid usume, et üsna pea hakkab kontol @fenty midagi juba juhtuma.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.