Kellele ei ole OMA veel tuttav, siis see on Eestis loodud ja toodetud keha- ja kodubränd, milles on kasutatud ainult looduslikke komponente. „OMA sai loodud praktilisest igapäevavajadusest. Vajadusest tootesarja järele, mis oleks puhas nii seest kui ka väljast,” jutustab OMA looja Daisy Eiber. Daisy usub, et tooted, mida peale määrime, peaksid olema sama puhtad kui need, mida sööme. „Lihtsuses ja puhtuses peitub meie jaoks võlu ning usume, et loodusest on võimalik saada kõike, millega hoida puhtana nii keha kui ka kodu.”
„Minu jaoks on OMA palju rohkem kui lihtsalt seebi tootmine,” jätkab Daisy, „Alustades sellest, et pakkuda töövõimalust, võimalust kodudel soetada endale puhas toode mõistliku saada ning lõpetades sellega, et luua võimalus anda tagasi igapäevase vajaduse kaudu, toetades iga müüdud tootega neid, kes seda vajavad. OMA on loodud, mõeldes kõigile, et igaühel oleks oma,” kõlavad Daisy sõnad.
Nagu Daisy ütleski, siis lisaks sellele, et OMA toodab visuaalselt väga kauneid ja sealjuures ka ohutuid tooteid, usub bränd tugevalt ka tagasiandmisesse. Nii näiteks annetatakse iga ostetud toote pealt summa abivajavatele perekondadele ja organisatsioonidele.
Hetkel leiab OMA valikust näiteks dušigeele ja intiimpesuseepe, samuti huulepalsameid, kuid nagu ühele tegusale Eesti brändile omane, täieneb valik peagi veelgi.
OMA toodetega saab tutvuda ning neid soetada www.oma.care veebipoes. OMA brändi tegemistel saab silma peal hoida ka brändi Facebooki- ja Instagrami-lehel.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.