Foto: Maison Margiela

Minimalisti unistus: Margiela kodused aksessuaarid

Oleme juba mõnda aega jälginud, kuidas luksuskaubamärgid üha jõudsamalt kodu- ja sisustusmaailma sisenevad. Mõned „sisenemised” on olnud värvikamad, mõned rahulikumad, kuid nii minimalistlikult kui Margiela pole seda teinud ilmselt keegi. 

Nimelt on Maison Margiela moemärk lansseerinud esimese kirjatarvete ja koduaksessuaaride kollektsiooni, millest ei puudu brändile omane minimalism, esteetika ega loomulikult ka kerge vimka. Nii leiab esimesest väljalaskest näiteks kangast valmistatud äratuskella, margielalikud matrjoška-nukud ja kingatallakujulise järjehoidja, puudu ei jää ka sulgedega kirjutusvahenditest ega lumekuulist. Värvidest domineerib kollektsioonis muidugi valge ning Margiela kollektsionääridele teeb kindlasti rõõmu seegi, et kõikide esemete hinnad jäävad alla 200 euro. 

Valitud kollektsiooni esemetega saab tutvuda allolevas galeriis ning olgu lisatud, et tooted ise on saadaval näiteks matchesfashion.com veebipoes.  

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid