Tänavuse Studio kollektsiooni võtmeinspiratsiooniks on Jaapani minimalistlik disain ja vaoshoitud elegants. Seoses viimasega tõdeb H&M, et ettevõte sponsoreerib peatselt Musée des Arts Décoratifs’is aset leidvat Jaapani-teemalist näitust, mis pühitseb 150 aasta pikkust Jaapani-Prantsusmaa kultuurivahetust ning Jaapani mõju Lääne kultuurile. “Musée des Arts Décoratifs on ikooniline ja kaunis asutus ning oleme rõõmsad, et saame oma kollektsiooni näidata kohas just siin, kus leiab hiljem aset näitus, mis keskendub Jaapanile,” tõdeb H&Mi disainijuht Pernilla Wohlfahrt.
Nüüdseks on saladuskate tõmmatud ka kollektsiooni lookbook’i piltidelt, mille tähtedeks on teiste seas supermodellid Saskia de Brauw ja Clement Chabernaud. Silma jäävad puhtad siluetid, vaba meeleolu ning töörõivaste mõjutused. Naistekomplektide seast leiab mustrimöllu, kirkaid toone, pikki lendlevaid kleite, pükste peal kantavaid tuunikaid, praktilist rätsepakunsti ning silmapaistvaid kudumeid. Meeste puhul on fookusesse toodud vormimängu, värvide ja põnevate lahenduste abil huvitavamaks muudetud klassikud nagu rätsepajakk, triiksärgid ja džemprid.
Vaata aga kollektsioon oma silmaga allolevas galeriis üle!
H&M Studio kollektsioon jõuab valitud kauplustesse, kaasa arvatud Tallinna Postimaja H&Mi, müügile 1. märtsil. Eestis leiab kauplusest tänavuse kollektsiooni naistekollektsiooni esemed, meesterõivaid saab endale hankida e-poest.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.