Miski ei meeldi meile rohkem, kui purustada müüte! Ning täna sobib ideaalselt purustamiseks see igivana müüt, et moeblogid on ainult naistele. Oleme teinud korraliku eeltöö ning toome teieni kümme härrade eestvedamisel loodud moeblogi, mille iga kohalik meesterahvas võiks oma lugemisvarasse lisada.

Selle „põhjamaise mehe” taga on härra Eliezer Infante. See põline newyorklane jõuab lisaks blogimisele, instagrammimisele ning igatmoodi influencer olemisele toimetada veel stilistina ning fotograafina – seda kõike oma blogist välja kasvanud elustiiliagentuuri NoMAN kaudu.

Tõenäoliselt ühe maailma tuntuma meestemoeblogi (vähemalt naisterahvaste seas) taga on nägus – ja jällegi newyorklane – Adam Gallagher, kelle stiilitruust veebipäevikust õhkub maskuliinsust, šarmantsust ning fotokaadreid, millest igaüks võiks olla ühe eeskujuliku moeseeria täieõiguslik osa.

Kui blogi tagline’iks on „I came, I saw, I wore, I conquered”, peab selle taga oleks üks ütlemata enesekindel mees. Luke Ross seda kindlasti ongi, sest ta esitleb meeleldi kõrgmoe rõivaid ja aksessuaare, poseerides meeldivalt loomingulistel fotokaadritel peamiselt Londonis ja metropoli lähistel peidetud paikades.

Mees, keda Kate armastab, on kusjuures ainus pariislane meie nimekirjas, kuid on oma koha siin igati ära teeninud. Pelayo Diaz miksib muretult tänavastiili ning viisakamaid elemente, värskeimat moodi ning rariteetseid vintaažleide. Diaz on muide lõpetanud Central Saint Martinsi kooli ning TIME Magazine valis tema blogi ka maailma 40 mõjukaima hulka.

One Dapper Street blogi taga on Saksamaal sündinud, kuid tänaseks jällegi New Yorgis resideeruv hurmur Marcel Florus. Enda sõnul on teda New Yorki toonud ei miski muu kui kirg moe vastu ning tänaseks on tema kirg teinud temast ühe enimnõutud meesmoeblogija, kes täiesti muretult miksib dapper-stiili tänavamoega, kandes välja nii katkiseid teksapükse kui ka kõige „teravamat” ülikonda.

Oh, Antonio, kuidas silm puhtab sinu blogi vaadates! Väga õiget nime kandev härra – Anthony Urbano – esindab mõnusat urbanistlikku stiili, jagades sealjuures lugejatele parajal määral näpunäiteid, kuidas kanda cool’iks mitmed head aegumatud rõivaesemed. Tema stiili on kirjeldatud kui „NYC perfection and fit, with an air of Italian authenticity” ning meil ei jää üle muud kui sellele kiitusele kaasa noogutada.

Mis stiilsete meesblogijate nimistu see oleks, kui siit puuduksid skandinaavlased. Patrick Pankalla on Kopenhaagenis elav ja toimetav noor blogija, kes jagab lugejatega meeleldi oma karget ja põhjamaist moemaitset ning unistust moefotograafiks saamisest. Minimalistlikumat stiili eelistavatele meestele lausa kohustuslik lugemine.

Nigeeriast pärit Denole Adepetun ehk, nagu juba arvasite, Denola Grey on lisaks blogimisele modell ja moenõustaja. Samuti on ta tuntud meediategelane oma kodumaal, kus ta kirjutab moeartikleid The Guardian Nigeriale ning teeb kaasa ka mitmes telesaates. Tema stiil on meeleolukalt värviline ja omanäoline ning tema missioon tutvustada suurele jälgijaskonnale oma kodumandri moeloomingut väärib juba eraldi aplausi.

Cool Artisani taga on Ateenas elav Gabriel Nikolaidis, kes on enda kohta öelnud, et ta on lihtsalt üks „fashion editor gone food blogger”. Meie leiame, et „lihtsast” on asi väga kaugel, sest antud blogi on hoopiski üks silmipaitav moe- ja toidupäevik, kus ühelt poolt kohtuvad mugavad tennised ja triiksärgid ning teisalt šokolaadised hõrgutised ning kulinaarsed ringreisid.

Härrasmehelt härrasmeestele ja tegelikult kõigile teistele ka. The Gentelman Bloggeri asutas 2012. aastal Londonis elav multitalent Matthew Zorpas, kes tänaseks on nii moekonsultant kui ka -õppejõud. Lisaks on ta jõudnud välja anda raamatu „London 100, A Gentleman’s Guide” ning… kas me mainisime, et nii Esquire UK kui ka GQ Taiwan on nimetanud teda üheks maailma stiilseimaks meheks? Kes teeb, see jõuab (olles sealjuures ka märkimisväärselt hea moemaitsega).
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!