„Oleme väga uhked Stockmanni oma advendikalendri üle, mis sisaldab 24 ilutoodet meie kosmeetikaosakonna valikus olevatelt brändidelt. See on meie esimene ilukalender, aga seda erilisem, sest on pühendatud Stockmanni 160 aasta juubelile. Siit leiab toredat avastamist terveks jõulukuuks: jumestustooteid, looduskosmeetikat, hurmavaid aroome ning luksuslikku keha- ja juuksehooldust,” räägib Stockmanni kosmeetika kategooriajuht Nele Nedaškovskaja.
Ilukalendri staaridena võib esile tuua sellised tooted nagu Swissline 360° kortsudevastane silmaümbruse seerum, Sensai Absolute Silk Micro Mousse Treatment näovaht, Helena Rubinstein Re-Plasty Age Recovery Day Cream tõhus vananemisvastane nahka taastav päevakreem, Clinique High Impact ripsmetušš, MAC Matte MANGROVE huulepulk, Oribe Gold Lust kuivšampoon ja Rituals Sakura dušigeel. „Seda, millises aknakeses need tooted paiknevad, saad teada vaid siis, kui kauni kalendri endale soetad. Ja loomulikult on advendikalender eriline, ilus ja pikaks ajaks rõõmu pakkuv kingitus ka kõige kallimale sõbrannale. Kalendreid on müügil piiratud koguses, nii et tasub Stockmanni kiirustada,“ lisab Nele.
Kalendrist leiab veel ka selliseid kaubamärke nagu Alterna, Armani, Bionike, Björk & Berries, Björn Axen, Dermalogica, Dr. Hauschka, Joik Organic, Löwengrip, Magrada Organic Cosmetics, Matis, Max Factor, Opi, Rancé, Talika ja Wella Professionals.
Kalender on eksklusiivselt müügil vaid Stockmanni kaubamajas kohapeal limiteeritud koguses. Kalendri hind on 199 €. Olgu lisatud, et kalendris olevate toodete koguväärtus on 507 €.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.
Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.
Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!