Foto: Daniel Wellington

Meeldiv vaheldus Daniel Wellingtonilt

Oli aeg, mil Daniel Wellington oli kõige ägedam kellabränd üldse. Minul endalgi oli mitu mudelit, mida sain kanda nii mina kui sai kanda minu härra, sest mudelid olid unisex’id ning oma olemuseltki parajalt neutraalsed. Lisaks kogus see käekell komplimente nii võõrastelt kui ka tuttavatelt ja kellele siis selline ajanäitaja ei meeldiks. 

Ühel hetkel aga jäi Daniel Wellington natuke nagu igavaks ning käekellarihma valgeks muutmisest enam ei piisanud. Nii jäigi see kellamärk minu jaoks kenasse moeminevikku ja elu läks edasi. Ning peale paari juba kergelt tüütuks muutunud sotsiaalmeediakampaania ma sellest brändist enam ei kuulnudki. Kuni tänaseni.

Nüüd on Daniel Wellington minu silmis tegemas kena comeback’i, sest lõpuks ometi on välja tuldud käekellamudeliga, mis tõesti tähelepanu väärt. Iconic Link on, nagu nimestki eeldada võib, metallrihmaga käekell, mida on saadaval kolme sihverplaadisuuruses ja kahes värvitoonis, mille puhul veel omakorda saab sihverplaadi värvi valida. Ning asjaolu, mis tõenäoliselt selle käekella juba eos inimeste seas suureks lemmikuks teeb, on selle hind. Uue mudeli saab kätte 189 euroga ning kenakese metallkella eest on see meie silmis täitsa hea hind. Hea töö, Daniel Wellington!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid