“Oleme rõõmsad, et saame esitleda sügis/talve 2024 piiratud kollektsiooni, mis on inspireeritud Põhjamaade sügisestest korilustraditsioonidest ja metsas veedetud hetkedest lähedastega. Rõõmu ja optimismi teema on Marimekko mustrite tuum ning meil on hea meel jagada seda koostöös UNIQLOga ülemaailmse publikuga,” sõnas Marimekko loovjuht Rebekka Bay.
Selle hooaja kollektsioonist leiab neli silmapaistvat Marimekko mustrit moemaja legendaarsetelt disaineritelt Maija Isolalt ja Annika Rimalalt. Mustrite valikusse kuuluvad Isola loodud Seireeni, Kimalainen ja Koppelo ning Rimala kujundatud Suomu. Need loodusest inspireeritud arhiivimotiivid kannavad endas nii julgust, ajatust kui ka soojust ja rahu.
“Marimekko mustrid on sageli inspireeritud loodusest ning selle kollektsiooni jaoks valisime välja mustrid, mis sobivad suurepäraselt jahedatesse sügishetkedesse alates päikesetõusust kuni loojanguni. Oleme õnnelikud, et oleme saanud sel aastal koostööd teha juba kolmel korral ja loodame, et kõik naudivad seda kollektsiooni ka eesootavatel hooaegadel,” lisas Yukihiro Katsuta, UNIQLO vanemtegevjuht ja Fast Retailing Groupi teadus- ja arendustegevuse juht.
Tutvu 24. oktoobril UNIQLO veebipoodi müügile jõudva kollektsiooniga galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.