„Franca: Chaos and Creation”
Francesco Carrozzini on jäädvustanud ülevaate oma ema, Itaalia Vogue’i peatoimetaja ja moemaailma provokaatori, Franca Sozzani elust, kes kahjuks lahkus meie seast üsna pea pärast filmi valmimist.
„House of Z”
Toetudes arhiivimaterjalidele ja eksklusiivsetele intervjuudele, kajastab see dokumentaalfilm karismaatilise moedisaineri Zac Poseni tõusu, langust ja comeback’i.
„Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards”
Kindlasti eelmise aasta oodatumaid moedokumentaale. Sellal, kui legendaarne kingadisainer Manolo Blahnik räägib kaamerale oma loomeprotsessist, sekkuvad vestlusesse tema kuulsustest austajad, jagades oma seisukohti tema töödest.
„Maddman: The Steve Madden Story”
See dokumentaalfilm annab ülevaate miljardidollari-impeeriumi taga oleva jalatsidisaineri karjääriedust ja comeback’ist pärast finantsskandaali.
„Making the American Man”
See dokumentaalfilm uurib Ameerika kaasaegset mehelikkust, tutvustades kohalikke pereettevõtteid, mis on pühendunud just meestele suunatud toodete valmistamisele tänapäeva Ameerikas.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.