Foto: CHANEL

Lipsud, pärlid ja illusioonid à la CHANEL

Chaneli loomingulise stuudio loodud ning käesoleval nädalal Pariisi moenädala raames esitletud sügis/talv 2025/26 kollektsioon on kui ajatu moe ja visuaalse illusiooni kokkupõrge, kus klassikalised detailid kohtuvad ootamatute proportsioonide ja kaasaegse teatrimaailma lavalise tunnetusega.

Grand Palais’ klaaskatuse all, lavakujundaja Willo Perroni loodud dramaatilise musta paelaga taustal, kandsid modellid lühikesi jakikesi ja ülepikki pükse, popliinsärgid olid “venitatud” pahkluuni, tavapäraselt lühike signatuurjakk oli seekord hoopis mantelkleit. Äärmuslikke kontraste ja ootamatuid siluette jagus kollektsiooni veelgi.

Ka Chaneli ikoonilised sümbolid – pael, lips, pärl ja lill – said uue elu ning seda varieeruvates mõõtkavades. Aksessuaaridki jätkasid Chaneli mängulist teekonda – kingakontsad olid valmistatud üksikust pärlist, üleõlakotid nägid välja kui hiiglaslikud pärlikeed ning kõikvõimalikud kaunistused ja tekstuurid lõid sürreaalse, kuid äärmiselt poeetilise atmosfääri.

Kui meie kalkulatsioonid paika peavad, on see viimane kollektsioon, mille on loonud anonüümne moemaja loominguline stuudio – edaspidi võtab juhtimise üle hiljuti loovjuhiks valitud Matthieu Blazy.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mia Tohver

INGERi „mio amore“ on intiimne armastuslugu Itaaliast

Laulja ja laulukirjutaja INGER avaldas muusikavideo loole „mio amore“, mis viib vaatajad kaasa isiklikule ja visuaalselt lummavale reisile läbi Itaalia. Video ei ole klassikaline lavastatud muusikavideo, vaid pigem reisivideo stiilis visuaalne päevik, milles INGER jagab killukesi oma Itaalia käikudest.

Kaamera ees on INGER ja tema kaaslane Karmen, kelle omavaheline aus ja loomulik side loob videole intiimse ja siira meeleolu. „Me oleme igal reisil filminud oma hetki, ilma otsese plaanita. Hiljem, kui kirjutasin nendest reisidest loo, siis teadsin, et need mälestused ja emotsioonid haakuvad sellega ideaalselt,“ sõnas INGER.

„mio amore“ (itaalia keeles minu armastus) ühendab endas INGERile omase indie-popi kõla, soojad harmooniad ja kerge Vahemere meeleolu. Lugu on ühtaegu tantsuline ja tundeline ning sobib nii autosõiduks päikeseloojangul kui ka nostalgiliseks tagasivaateks suvele. „See on rohkemat kui muusikavideo, see on mälestus, mida ma tahtsin jagada. Usun, et igaüks, kes on kunagi armastanud või armastust oodanud, leiab sellest killukese iseennast,“ võtab INGER kokku.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid