Foto: Les Destinations

Les Destinations – parfüüm kui värav teise maailma

Meieni on jõudnud uudised, mis võiksid tuua rõõmu igale siinmail resideeruvale lõhnagurmaanile. Nimelt on Eestisse jõudnud nišiparfüümide märk Les Destinations.

Lõhn võib olla täpselt nagu värav teise maailma – sule silmad ja võid olla kõikjal… Järgides igavest igatsust kaugete maade ja uute aistingute järele, saab asuda teekonnale, kus koordinaadid näitavad teed inspireerivatesse paikadesse… Just nii unelevalt võib juhatada sisse Les Destinations parfüümimärgi, mille viis unustamatut unisex lõhna ja neist igaühe salapärane kombinatsioon avavad ukse uude imelisse lõhnamaailma.

Les Destinations lõhnasarja kodu on Saksamaa, kuid parfüümid ise on sündinud parimate prantsuse lõhnameistrite käe all. Igasse parfüümi on põimitud saksapärane detailitäpsus ja luksuslikkus ning prantsusepärane ülimalt kvaliteetne parfüümikunst. Millised need parfüümid siis ka on?

Manage silme ette Montreux’ kristallselged mägijärved, Grasse’i lõputud lilleväljad, Costa Rica päikeseküllased kohviistandused, Kuuba ja Kariibi mere saarte maitse ja Omaani müstilised idamaised turud. Just selliseid nimesid – Montreaux, Grasse, Costa Rica, Cuba ja Oman – parfüümid ka kannavad avades uksed nendesse maailmakuulsatesse paikadesse viie unikaalse aroomiga, mis tõlgendavad neid sihtkohti erilisel olfaktoorsel moel.

Tutvu iga parfüümidega lähemalt ka artikli galeriis!

Les Destinations parfüümid on saadaval eksklusiivselt vaid Tallinna Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid