Foto: diptyque

Kuus aastakümmet diptyque’i küünlaid

Nagu diptyque ise naljatab, puhuksid nende legendaarsed lõhnaküünlad sel aastal juubelitordilt 60 sünnipäevaküünalt ise ära. Jah, pidutsemiseks on tõesti põhjust, sest enam kui poole sajandi jooksul on diptyque’i küünaldest saanud hea maitse kultussümbol, mis suudab ümber kujundada iga interjööri, milles väike küünlaleek süüdatakse. 

Populaarsed Baies, Figuier, Feu de Bois, Santal, Ambre – nende ikooniliste küünalde lõhnakompositsioonid on saanud paljude kodude ja avalike ruumide tunnuseks. Kindlasti mängib oma osa diptyque’i küünalde menust minimalistliku disainiga anum, valge vaha ja mustade tähtedega ovaalne silt, mis kõik sümboliseerivad aegumatut elegantsi.

Märkimist väärib seegi, et diptyque’i küünalde tootmisprotsess on alates 20. sajandi 60ndatest püsinud peaaegu muutumatuna: kangast taht on kindla pikkuse ja läbimõõduga, mitme lõhnavahaga retsept tagab optimaalse põlemise ning vaha valamisel kontrollitakse rangelt selle temperatuuri. Lisaks toimub osa protsessist tänaseni käsitsi, nii et iga küünal on hoolikalt kontrollitud ning vastab diptyque’i kõrgele standardile.

Seega, ei muud kui – to the next 60, diptyque! 

Täna on diptyque’i valikus ligi 50 lõhnaküünalt ning Eestis saab nende seast oma lemmikut valida Crème de la Crème’i kõrgparfümeeria butiigis Viru Keskuses ning veebipoes cremedelacreme.shop. 

Veel sarnaseid artikleid


Barbed
Foto: Sofia Kriuk

barbed avas veebipoe ja esitles oma esimesest toodet

Möödunud laupäeval, 8. novembril tähistas barbed oma veebipoe avamist ning ka oma esimest toodet – bar/bed’i, mis on metalliktoonis satiinist valmistatud tepitud tekk. Privaatne avaüritus toimus brändi stuudios, tähistades olulist verstaposti barbedi teekonnas.

“bubbles and vibes” meeleolu täis õhtu tõi kokku brändi barbed sõbrad ja loomevaldkonna kolleegid, kes said bar/bed tekki kogeda spetsiaalselt kureeritud installatsiooni näol – seda esitleti nii voodikattes kui ka seinal eksponeerituna, rõhutades selle kahekordset olemust, samaaegselt funktsionaalne ja skulpturaalne. bar/bed’i piiratud kogus on nüüd saadaval ka veebilehel barbedproject.com.

Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!

barbed ise sai alguse loovstuudiona, mille fookuses on ruumikujundus ja ainulaadsete objektide loomine. Sisearhitekti ja lavakujundaja Veera Gontsugova loodud brändi tuntumate tööde hulka kuulub näiteks Sanga võileivabaar Tallinnas. Täna laiendab barbed oma visiooni, tuues disainifilosoofia laiema publikuni esemete kaudu, mis tõstavad igapäevased ruumid uuele tasemele. Hoia brändi tegemistel silma peal @barbedproject.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid