Foto: Deciem

Kui sulle meeldib The Ordinary, siis ilmselt meeldib sulle ka see parfüümibränd

Nimelt on Deciem, kellele muuseas kuuluvad sellised ilumärgid nagu The Ordinary ja FOUNTAIN, välja tulemas uue parfüümimärgiga, mis hakkab kandma nime Avestan.

Kuigi paljudele eestlastele on Deciem ja selle tütarbrändid juba igati tuttavad, ei ole meil kahju üle korrata, et tegu on ilutoodetele keskendunud ettevõttega, kelle tooted ja tegemised on vägagi läbipaistvad ning kes juba seetõttu nimetab end kergelt ebanormaalseks ilufirmaks. Nüüd on see alati imeliste tootepakendi disainidega silmapaistev ettevõte valmis vallutama ka parfüümimaailma.

Teadaanne Avestani lansseerimise kohta jõudis meieni muidugi sotsiaalmeedia vahendusel, kuid, teinud kiire otsingutiiru veebiavarustes, saimegi teada, et Avestan näeb ametlikult ilmavalgust 19. juunil ning valikusse hakkavad lisaks parfüümidele kuuluma ka aroomiküünlad, vanni- ja kehatooted ning samuti toode nimega Printer’s Ink, mis peaks olema parfümeeritud kirjutamisvahend.

Tänaseks on avalikustatud ka kolme esimese parfüümi nimed ning ei ole midagi teha, Camel, Bardia ning Ali on vähemalt meid siin juba väga põnevile ajanud. Nii et meil on 19. juuni kalendris juba väga silmapaistvalt märgitud!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid