Kuigi paljudele eestlastele on Deciem ja selle tütarbrändid juba igati tuttavad, ei ole meil kahju üle korrata, et tegu on ilutoodetele keskendunud ettevõttega, kelle tooted ja tegemised on vägagi läbipaistvad ning kes juba seetõttu nimetab end kergelt ebanormaalseks ilufirmaks. Nüüd on see alati imeliste tootepakendi disainidega silmapaistev ettevõte valmis vallutama ka parfüümimaailma.
Teadaanne Avestani lansseerimise kohta jõudis meieni muidugi sotsiaalmeedia vahendusel, kuid, teinud kiire otsingutiiru veebiavarustes, saimegi teada, et Avestan näeb ametlikult ilmavalgust 19. juunil ning valikusse hakkavad lisaks parfüümidele kuuluma ka aroomiküünlad, vanni- ja kehatooted ning samuti toode nimega Printer’s Ink, mis peaks olema parfümeeritud kirjutamisvahend.
Tänaseks on avalikustatud ka kolme esimese parfüümi nimed ning ei ole midagi teha, Camel, Bardia ning Ali on vähemalt meid siin juba väga põnevile ajanud. Nii et meil on 19. juuni kalendris juba väga silmapaistvalt märgitud!
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.
Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.
Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.