Tänaseks on selle aasta sügistalviseid meestekollektsioone esitlenud nii Fendi kui näiteks Ermenegildo Zegna. Kuid enim on moemaailma kihama pannud ei keegi muu kui Prada – selle märgi meestekollektsiooni esitlust oodati väga. Miks? Sest see on esimene Prada meestekollektsioon, mis valminud moemärgi värske loomingulise duo Raf Simonsi ja Miuccia Prada käe all.
Millega Raf Simons siis Prada meestemoodi panustas? Märksõnadeks on rõõm liikumisest ning kõige lihtsamast puudutusest. Kogu kollektsioon mängibki just materjalide ja tekstuuridega, mida täiendamas kord nurgelised siluetid, kord hoopis geomeetriliste mustritega kudumid. Kõik see ärkas ellu esitlusruumi erksate toonide taustal, kus ka omakorda mängisid erinevad seinatekstuurid, et luua veelgi rohkem kontraste.
Vaadake kollektsiooni oma silmaga allolevast videost ning ärge esitluse lõppedes ekraane veel kinni lööge, sest selle järel astuvad virtuaalsesse vestlusesse nii Raf Simons kui Miuccia Prada ning vastavad erinevatest riikidest pärit moetudengite põletavamatele küsimustele:
Kui te aga tahaksite teada, millele Portaili toimetus allolevast kollektsioonist erilisema aplausi annaks – sest meestemoest pärit esemed on meile alati meeltmööda olnud –, siis allolevad komplektid võiksid olla just täpselt need. Vaadake galeriist järele!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Disaineri sõnul tähendasid need suved muru niitmist, adru korjamist, puude ladumist ja köögiviljapeenarde hooldamist – kohustusi, mis lapsena tundusid tüütu rutiinina, ent mille järel tekkis alati uhkus ja rahulolu tehtud töö üle. Just see kahepalgelisus — töö kui hädavajadus ja töö kui vabastav rituaal — moodustabki kollektsiooni tuuma.
Portaili vahendusel avaneb nüüd erakordne võimalus piiluda Tallinn Fashion Weeki moelava kaadri taha, kus päikese käes pleekinud kangad, murulibledega kaetud pinnad ja käsitsi kootud detailid jutustavad loo suvistest pingutustest ja hetkest, mil loodus ning inimene kohtuvad.
Tutvu brändi carolxott kollektsiooni ja backstage-hetkedega galeriis!