Võimalik, et asi on meis, aga see lõputut küünlapäeva meenutav lansseering on muutumas juba tragikoomiliseks. Küll on Phoebe Philo Instagrami-kontole tekkinud õrritavaid lubadusi, küll on need sealt päev hiljem kustutatud. Küll on lubatud tulla kollektsiooniga lagedale tänavu septembris, kuid nüüd on selleks kuupäevaks 30. oktoober.
Juulis avaldatud WWD artikli kohaselt oli juba siis Phoebe Philo ready-to-wear kollektsioon praktiliselt valmis ning koosnes enam kui 150 tootest, sisaldades nii rõivaid, nahktooteid, ehteid, jalanõusid kui teisigi aksessuaare. Kollektsioon plaaniti müügile paisata ainult brändi veebipoodi, et sellest saaksid endale meelepärast osta nii Suurbritannia, Euroopa kui ka USA kliendid.
Kas 30. oktoobril Phoebe Philo omanimelise moemärgi esimene kollektsioon müügile ka tuleb? Elame ja näeme, elame ja näeme…
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.