Foto: Konges Sløjd

Konges Sløjdi ja Rosie Huntington-Whiteley erikollektsioon eksklusiivselt Kaubamajas

Täna, 21. mail jõudis eksklusiivselt Kaubamaja Lastemaailma ja e-poodi müügile ainulaadne erikollektsioon, mille on loonud Taani armastatud lastemoe kaubamärk Konges Sløjd koostöös maailmakuulsa modelli ja ema Rosie Huntington-Whiteleyga.

Südamliku nimega kollektsioon „A Love Letter“ ehk „Armastuskiri“ on armas pühendus Rosie ja tema abikaasa Jason Stathami lastele Jackile ja Isabellale. Iga rõivaese kätkeb endas isiklikke detaile Rosie elust alates poeg Jacki joonistustest kuni tütar Isabellale pühendatud sõnumini „Ciao Bella“. Kollektsioon peegeldab ema ja laste vahelist sidet ning igapäevaseid väikseid armastuse väljendusi, olles samas kerge, mänguline ja täis nostalgiahõngu. Disainilt on kollektsioon ajatu, lihtne ja mitmekülgne, sobitudes laste igapäevaeluga – pehmed T-särgid ja pusad, õhulised kleidid, ruudulised püksid ja kerged joped, mida saab omavahel kombineerida ja mis on loodud selleks, et rännata ühelt lapselt teisele.

Konges Sløjdi ja Rosie Huntingtoni ühiskollektsioon sai alguse asutaja Emilie Konge spontaansest sõnumist Rosiele: „Kas teeks midagi toredat koos?“ Ühise emarolli ja loomingulise tunnetuse kaudu kujunes sellest viljakas ja soe koostöö, mis peegeldub igas rõivaesemes. Ühtlasi on Rosie Konges Sløjdi pikaajaline austaja ning on oma lapsi nende rõivastesse riietanud juba varasest east peale. Tema isiklik stiilitaju ja Konges Sløjdi mänguline esteetika põimuvad selles kollektsioonis üheks, luues tõeliselt ajatu, armsa ja erakordse tulemuse.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Olgu rõhutatud, et Kaubamaja on ainus jaemüüja Eestis, kellele on usaldatud erikollektsiooni müümine. Konges Sløjdi ja Rosie Huntington-Whiteley looming on alates tänasest müügil Tallinna Kaubamaja Lastemaailmas ning Kaubamaja e-poes kaubamaja.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Barbour
Foto: Barbour

Briti pärandbränd Barbour nüüd Kaubamajas

Kui on üks bränd, mis teab, mida tähendab ajatu vastupidavus, siis on see Barbour. Tegu on inglise pereettevõttega, mis juba viiendat põlvkonda loob ajatuid vahariidest ülerõivaid ja jakke, mis nüüd on saadaval ka Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes.

Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.

Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.

Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid