Nimelt on Chaneli lauvärvide valik saanud täiendust LES 4 OMBRES TWEED palettidega, mis, nagu nimigi ütleb, teevad kummarduse moemajaga alati kaasas käivale tviidkangale. Lisaks sellele, et lauvärvid on pressitud palettidesse nii, et need imiteeriksid tviidmustrit, saadab igat paletti ka sarnases toonis tviidkotike. Kuid see ei ole veel kõik.
Meie suureks rõõmuks oli kõnealuse meigipaleti kampaania jäädvustamisega seotud ka meie oma Ellen Walge – armastatud Eesti meigikunstnik, kes juba mõnda aega resideerumas Pariisis ning saatmas seal korda aplausiväärt meigitegusid. LES 4 OMBRES TWEED palettide kampaania jaoks assisteeris Ellen meigikunstnikku Siobhan Furlongi, kellel oli au olla Lucia Pica esimene assistent, kui viimane veel Chaneli meigikollektsioone juhtis. „Minu roll pildistamisel oli Siobhani abistada tema loodud meikide teostamisel ja modelle võttel touch-up’ida. Lisaks sain kaamera ees meigi tegemist imiteerida – seda on näha ka videos,” saame Ellenilt teada.
„Uute palettide eripära on esiteks muidugi pakend, millest ma ei saa üle ega ümber,” räägib Ellen vaimustunult. „Lauvärvipaletid on peidetud Chaneli kuulsasse – nelja eri tooni – tviidkangasse, mille on loonud kuulus moemaja Maison Lesage, kes seisab Chaneli kõikide Metier D’Art kollektsioonide taga. Täielik silmailu!”
View this post on Instagram
Ellen lisab, et uued lauvärvid on pigmentsed ja säravad, seetõttu on neid lihtne peale kanda ja variante meigimängudeks on palju. „Kampaaniapildistamisel oli meil neli modelli ja kõigi look’id olid erinevad – kellel oli vaid ühte tooni pruun lauvärv ühes laineriga, kellel 60ndate stiilis niinimetatud rõhutatud socket line, kellel ühtlaselt sädelev laug või hoopis metalset lauvärvi ja tumehalli silmapliiatsit kasutades modernne suitsusilm. Naha jätsime kumavaks ja loomulikuks, kulmud kammisime poisilikult üles ja huultele lisasime modelli nahatoonile sobiva naturaalse huulepuna.”
Aga Elleni enda lemmik? „Neljast uuest paletist on minu isiklik lemmik Tweed Brun et Rose – selles on väga ilusad hõbedased ja hallikad toonid, mis meenutavad mulle Pariisi katuseid. Ma kujutan neid sel sügisel hästi ette kombineerituna samas tooni pintsakuga…”
Vaata allolevast kampaaniavideost järele, millest Ellen rääkis, ning ehk õnnestub sul leida üles ka videos ülesastunud Elleni delikaatne käsi!
Kaamera ees on INGER ja tema kaaslane Karmen, kelle omavaheline aus ja loomulik side loob videole intiimse ja siira meeleolu. „Me oleme igal reisil filminud oma hetki, ilma otsese plaanita. Hiljem, kui kirjutasin nendest reisidest loo, siis teadsin, et need mälestused ja emotsioonid haakuvad sellega ideaalselt,“ sõnas INGER.
„mio amore“ (itaalia keeles minu armastus) ühendab endas INGERile omase indie-popi kõla, soojad harmooniad ja kerge Vahemere meeleolu. Lugu on ühtaegu tantsuline ja tundeline ning sobib nii autosõiduks päikeseloojangul kui ka nostalgiliseks tagasivaateks suvele. „See on rohkemat kui muusikavideo, see on mälestus, mida ma tahtsin jagada. Usun, et igaüks, kes on kunagi armastanud või armastust oodanud, leiab sellest killukese iseennast,“ võtab INGER kokku.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?