Nimelt on Chaneli lauvärvide valik saanud täiendust LES 4 OMBRES TWEED palettidega, mis, nagu nimigi ütleb, teevad kummarduse moemajaga alati kaasas käivale tviidkangale. Lisaks sellele, et lauvärvid on pressitud palettidesse nii, et need imiteeriksid tviidmustrit, saadab igat paletti ka sarnases toonis tviidkotike. Kuid see ei ole veel kõik.
Meie suureks rõõmuks oli kõnealuse meigipaleti kampaania jäädvustamisega seotud ka meie oma Ellen Walge – armastatud Eesti meigikunstnik, kes juba mõnda aega resideerumas Pariisis ning saatmas seal korda aplausiväärt meigitegusid. LES 4 OMBRES TWEED palettide kampaania jaoks assisteeris Ellen meigikunstnikku Siobhan Furlongi, kellel oli au olla Lucia Pica esimene assistent, kui viimane veel Chaneli meigikollektsioone juhtis. „Minu roll pildistamisel oli Siobhani abistada tema loodud meikide teostamisel ja modelle võttel touch-up’ida. Lisaks sain kaamera ees meigi tegemist imiteerida – seda on näha ka videos,” saame Ellenilt teada.
„Uute palettide eripära on esiteks muidugi pakend, millest ma ei saa üle ega ümber,” räägib Ellen vaimustunult. „Lauvärvipaletid on peidetud Chaneli kuulsasse – nelja eri tooni – tviidkangasse, mille on loonud kuulus moemaja Maison Lesage, kes seisab Chaneli kõikide Metier D’Art kollektsioonide taga. Täielik silmailu!”
View this post on Instagram
Ellen lisab, et uued lauvärvid on pigmentsed ja säravad, seetõttu on neid lihtne peale kanda ja variante meigimängudeks on palju. „Kampaaniapildistamisel oli meil neli modelli ja kõigi look’id olid erinevad – kellel oli vaid ühte tooni pruun lauvärv ühes laineriga, kellel 60ndate stiilis niinimetatud rõhutatud socket line, kellel ühtlaselt sädelev laug või hoopis metalset lauvärvi ja tumehalli silmapliiatsit kasutades modernne suitsusilm. Naha jätsime kumavaks ja loomulikuks, kulmud kammisime poisilikult üles ja huultele lisasime modelli nahatoonile sobiva naturaalse huulepuna.”
Aga Elleni enda lemmik? „Neljast uuest paletist on minu isiklik lemmik Tweed Brun et Rose – selles on väga ilusad hõbedased ja hallikad toonid, mis meenutavad mulle Pariisi katuseid. Ma kujutan neid sel sügisel hästi ette kombineerituna samas tooni pintsakuga…”
Vaata allolevast kampaaniavideost järele, millest Ellen rääkis, ning ehk õnnestub sul leida üles ka videos ülesastunud Elleni delikaatne käsi!
“”Tüdruk trammis” on kindlasti üks mu lemmikuid kogu albumilt – see on mõnus, suvine ja helge,” räägib INGER. Video võtted said alguse varavalges Balti jaamas. “Olime platsis juba kell 5:45 ja jagasime oma muusikat esimestele trammisõitjatele. Inimesed olid üllatavalt vastuvõtlikud – mõni filmis isegi salaja kõrvalt meie tegemisi.”
Inspiratsioon loole sündiski just nimelt ühest trammisõidust – kuigi INGER tunnistas oma albumi esitlusel, et ta polnud trammiga sõitnud juba ammu. Nüüdseks on see lubatud suvine sõit tehtud ning ka visuaalselt jäädvustatud.
Video tõi ekraanile loovtiim Chairmen Productioni eestvedamisel – režissöörideks Kaur Kulver ja Martin Pikk.
Laul ise sündis koostöös Markus Palo, Claus Heinrich Riismaa ja Harmo-Ron Kallastega. Produtsendiks oli Markus Palo, loo miksis Steven Ilves ja masterdas Sander Sadam.
Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.
Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.