Foto: GIABORGHINI

Kes on GIABORGHINI?

Õigem oleks ilmselt küsida, kes on Barbara Borghini, sest just tema on GIABORGHINI jalatsimärgi taga. Arvestades sellega, milliseid uusi suundi tema 2016. aastal asutatud moemärk võtmas on, kuuleme temast kindlasti veel palju. 

Nagu nime kõlast võib järeldada, on GIABORGHINI Itaaliast pärit jalatsimärk, mis on vaid mõne aastaga suutnud koguda endale hulganisti austajaid nii kuulsuste kui keskmisest suuremate moemaanide seast. Seda nii tänu eristuvale ja meeldejäävale disainikeelele kui ka kvaliteedile, mille tagavad Itaalia oskuslikud käsitöölised, kelle käte all kingapaarid valmivad.

Uus etapp saabub brändi jaoks aga nüüdse kevadsuvise hooajaga, mil müügile jõuab GIABORGHINI uus kollektsioon. Nimelt on selle kaasloojaks ei keegi muu kui taanlannast moemõjutaja Pernille Teisbaek, kes moemärgiga varasemaltki koostööd teinud. Samuti on bränd saanud Teisbaeki loominguliste nõuannete järgi (tema ametinimetus brändi juures on loovkonsultant) uue visuaalse identiteedi – alates logost kuni uue veebipoeni välja.

Milline on aga kõnealune uus kollektsioon? See vaadake oma silmaga allolevast galeriist järele! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid