Pakkimine – vähem on rohkem!
Meie toimetuse lemmik uus teadmine: pool enda pagasist võib pakkida kaaslase kohvrisse. Päris nutikas ja toimib hästi, kui meespere või reisisõber võtab nädalaks kaasa ainult 2 särki ja ühed püksid ning plätud paneb kohe jalga. Olgu siinkohal meenutatud, et riideid saab puhkusel alati ka pesta.
Mõned pakkimisnipid veel:
Sa oled kohale jõudnud!
Meik, aga puhkuse versioonis
Nahk tulitab peale rannapäeva? Hakkame jahutama!
Päikesepõletust ei soovita me muidugi vaenlasele ka mitte. Iga põletus jääb nahamällu ja seda ei tohi kergelt võtta. Päikesekreemi tuleb panna tihti, palju ja soojas kohas on SPF 50 esimestel rannapäevadel kohustuslik! Näole, õlgadele, dekolteele ja turjale ning jalapealsetele jääb see kohustuslikuks kogu reisi jooksul. Rannapuhkuse jaoks osta päris kaitsekreem, mitte päevakreem, milles on SPF faktor. Nahk vajab D-vitamiini sünteesimiseks aega 5-15 minutit, seetõttu võid sa peale paari rannapäeva kreemi hakata peale määrima mitte „kodus“ vaid rannas. Muide, kui sinu päikesekreemi 200 ml pudel või tuub ei ole peale nädalat tühi, siis kasutad kreemi liiga vähe!

Kui päike su siiski „kätte saab“ ja sellest punetuse ja valuga teada annab, siis tuleb:
Ja milline on kuumal ajal parim viis naha puhastamiseks?
Olgu siinkohal meenutatud, et hea kogus päikesekreemi näole on 1 teelusikas või 2 sõrmepikkust. Kui oled selle esmapilgul suurena tunduva koguse määrinud näole, kaelale, dekolteele, juuksepiirist pisut ülespoole, kõrvade sisse ja nende taha, hakkab see paratamatult palavusega oma elu elama. Õhtuks on nahal üks parajalt tihke kiht kreemi-, rasu-, tolmu- ja võib olla ka meigisegu. Selle eemaldamiseks on vaja aega ja kannatust! D’DIFFERENCE’i 6D sarja õligeel eemaldab ka kõige tihkema ja jonnakama mustuse ning on siinkohal parim abivahend, mis kaasas olla võiks. Seejärel soovitame kasutada 6D sarja näoessentsi, mis on lillehapetega näovee ja seerumi hübriid, mis rahustab, niisutab, koorib, puhastab ja ühtlustab jumet. Kuumal perioodil kasuta näoessentsi ainult õhtuti! Päikese ja hapete kombinatsioon võib soodustada pigmendilaikude teket – ja sellest on parem end heaga hoida.

Paar D’DIFFERENCE’i tootesoovitust veel, mida kohvrisse kaasa pista:
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!