Kui seni pidid mujimaanid külastama MUJI esindust Helsingis – mis pole küll halb variant, arvestades, et tegemist on Euroopa suurima esinduskauplusega –, siis nüüd saab meeldivalt minimalistlikke kodu- ja moeesemeid soetada arvuti tagant lahkumata.
Neile, kes kuulevad kaubamärgist MUJI esmakordselt: tegemist on 1980. aastal Jaapanis rajatud brändiga, mille eesmärgiks on pakkuda kõrge kvaliteediga kaupa – nii rõivaid, sisustustooteid kui ka toidukaupu. Legend räägib, et MUJI nimi pärineb sõnapaarist mujirushi ryohin, mis tähendab jaapani keeles „no-brand quality goods”.
Portaili sümpaatia pälvis MUJI sellega, et tegemist on tõelise minimalistliku stiili austaja paradiisiga – ühelgi tootel ei ole üleliigseid tulesid-vilesid, kõik on maitsekas, neutraalsetes toonides ning tuleb tõdeda, et tõesti ka vastupidav. Olgu siis tegu kalendermärkmiku või puidulusikaga, lastele mõeldud seljakoti või teekannuga.
Tutvu MUJI valikuga veebipoes muji.eu!
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!