Portail

KAMPAANIAFOTOD: Mitmekesine, aga ka provotseeriv Suitsupply

KAMPAANIAFOTOD: Mitmekesine, aga ka provotseeriv Suitsupply

Foto: Suitsupply

Hollandis loodud bränd Suitsupply rõhub sügis/talv 2018 kampaanias mitmekesisusele. Alati kergelt provotseerivate kampaaniafotode poolest tundud meestemoemärk mängib seekord usutemaatikaga ning on jäädvustanud kollektsiooni erinevates kirikutes ja pühamutes. 

Bränd, mida teatakse hästi istuvate lõigete poolest, on läbi aegade soosinud isikupäraseid ülikondi ja unikaalset elustiili. Sügiskampaanias osalevad mehed, kes kannavad just neile perfektselt istuvaid ülikondi. Need erinevate elustiilidega mehed on rahvusvahelise sügiskampaania peategelasteks.  

Suitsupply sügistalvise kollektsiooni silmapaistvamad esemed on kolmeosaline siniseruudulise houndstooth-mustriga ülikond ja smaragdroheline kaherealine laia revääriga ülikond. Kollektsioon pakub ka erinevate ülerõivaste valikut, nagu ehtsast Itaalia villast kaamlikarva lendurijakki ja vanaroosat tooni kašmiirvillast mantlit. Suitsupply keskendub sel hooajal rohkem ka igapäevastiilile ning on selle puhul tulnud välja paksema koortriidega, mis on tugevama tekstuuriga, kuid samas säilitab oma kerguse ja hingavuse. 

Kiirmoeajastul, mil käsitööd hinnatakse järjest vähem, on Suitsupplys võimalik soetada riideid, millel on käsitsi valmistatud rõivaste kvaliteedistandardid. Nende riideesemeid on kajastatud rahvusvahelistes tunnustatud väljaannetes, nagu GQ ja Esquire. Ajalehe The Wall Street Journali korraldatud pimetestis hinnati 600-dollariline Suitsupply 3600-dollarilise Armani ülikonnaga samaväärseks. Bränd asutas 2000. aastal Amsterdamis Fokke de Jong ning 2018. aastal avati kaubamärgi sajas pood. 

Suitsupply Eesti esinduspood asub Tallinnas, aadressil Rotermanni 14. 

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid