Kes vajab meenutamist, siis 2022. aastal lansseeritud Chanel N°1 sari sisaldab nii nahahooldus-, meigi- kui ka lõhnatooteid. Samuti on tegemist Chaneli esimese jätkusuutlikkusele rõhuva ilukollektsiooniga, mis lisaks sellele, et kõik sarja tooted on vähemalt 94–97% looduslikud, on ka loodud tekitama positiivseid emotsioone. Mitte et Chanel seda niigi ei teeks, kuid väidetavalt midagi tujutõstvat selles punases kameelias ikkagi on – seda kinnitasid ka neoroloogid. Samuti on tegemist koostisosaga, millel on tugev vananemisvastane mõju ning just nooruslikkuse säilitamiseks N°1 sarja tooted mõeldud ongi.
Nii aitab ka N°1 de Chanel uus näomask siluda pealiskaudseid kortse, puhastada poore ning parandada naha tekstuuri ja tooni – seda tänu hibiskiekstraktile ja looduslikele (ja õrnatele) AHA-hapetele. Lisaks toob geelja tekstuuriga mask tagasi talvisel ajal kaduma kippuva elastsuse ja sära. Kõlab juba ideaalselt, kas pole?
N°1 de Chanel näomask on juba saadaval veebipoes chanel.com. Chaneli müügipunktidesse jõuab see alates 15. jaanuarist.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.