Foto: Talia Chetrit

Ikooniline Musubi… ja ei midagi muud

Acne Studios on harjunud asju teisiti tegema ning kui oli tarvis leida uus viis moemärgi juba ikooniliseks saanud Musubi käekoti reklaamimiseks, siis kerge provokatsioon tundus tee, mida minna. 

Nimelt on Acne tulnud välja „mängulise ja muskulaarse“ fotoseeriaga, mille peategelaseks loomulikult Musubi käekotid ning anonüümsed ja… täiesti alasti modellid. Erinevate nahkade kontrastist rääkiva fotoloo jäädvustas Talia Chetrit, keda Acne loovjuht Jonny Johansson on imetlenud juba aastaid. Muide, Johansson lihtsalt saatis Chetritile käekotid ning andis nende jäädvustamiseks täieliku loomingulise vabaduse. Nii saigi tulemus tantsuline, intiimne, kindlasti kergelt erootiline. Ning loomulikult meeldejääv nagu selle kampaania sõnumgi: „You’re never fully dressed without a bag.“

Vaata kogu kampaania provokatiivseid kaadreid (omal vastutusel) galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Gucci

Demna Gucci

Tänavune sügis on moenädalate mõistes üks ainulaadsemaid. Pärast aasta esimeses pooles toimunud “muusikaliste toolide mängu” on ees ootamas mitmete nimekate moemajade uute loovjuhtide debüüdid. Üks disainer, kes küll oma esimest kollektsiooni lavale veel ei too, otsustas siiski anda aimu sellest, mis ees ootab. Jah, me räägime Guccist ja brändi uuest loovjuhist Demnast.

Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.

Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.

Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUCCI (@gucci)

Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUCCI (@gucci)

 Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: NikeSKIMS

Tugevalt jõuline NikeSKIMS

Kauaoodatud Nike’i ja SKIMSi koostöökollektsioon on lõpuks ilmavalgust nägemas. Ühiselt loodud brändi NikeSKIMS debüüt hõlmab seitset kollektsiooni ja tervelt 58 eset, pakkudes üle 10 000 kombineerimisvõimaluse.

NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.

Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid