Foto: HURM

Hurmav HURM – Eesti oma parfüümibränd

Me teadsime, et see päev ei saa olla kaugel ja nüüd on see käes – saame teile tutvustada Eesti oma parfüümibrändi, mis kannab nime HURM.

“Loodus inspireeris looma parfüüme, mis oleksid puhtad, kvaliteetsed ja unikaalsed – nii sündis bränd HURM,” tutvustab parfüümimärgi looja Liisbet Ross. HURM on bränd, mis kannab endas looduse võluvat lihtsust, kuid ka killukest taltsutamatut ja ürgset salapära.

“Parfüüm on iga inimese naha peal ainulaadne tulenevalt asjaolust, et lõhnataju on kõigil individuaalne ning looduslikud lõhnad reageerivad erinevalt kandja naha peal,” selgitab Liisbet. Hetkel on brändi valikus kolm parfüümi: vürtsikas HÄMARIK, lilleline AOKUMA ning puidune ÜRGMETS. Iga lõhn avab end ja muutub aja jooksul kandja peal, tuues esile erinevad lõhnanoodid sekundite, minutite ja tundidega. Kõlab ju hästi, kas pole?

Lõhnad ise on valmistatud sertifitseeritud orgaanilistest eeterlikest õlidest ja Eesti maheteravilja alkoholist. Ning muidugi ei sea HURM piire enda kandjale – nagu nišiparfüümide puhul on see mõeldud kandmiseks (või miks mitte jagamiseks) nii naistele kui ka meestele.

Lisaks sellele on HURM loodud põhimõttel, et kui võtta looduselt, siis tuleb ka tagasi anda. Sellepärast läheb 1% lõhnadelt müüdud kasumist keskkonda kaitsvale organisatsioonile, mis iga poole aasta tagant muutub. Samuti on kõik lõhnapudelid taastäidetavad. Kõik HURM parfüümid on valmistatud käsitsi Eestis.

HURM parfüümid leiab täna veebipoest hurmperfume.com, samuti Telliskivist Loomelinnaku ostutänavalt, Les Petites disainipoest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid