Foto: HURM

Hurmav HURM – Eesti oma parfüümibränd

Me teadsime, et see päev ei saa olla kaugel ja nüüd on see käes – saame teile tutvustada Eesti oma parfüümibrändi, mis kannab nime HURM.

“Loodus inspireeris looma parfüüme, mis oleksid puhtad, kvaliteetsed ja unikaalsed – nii sündis bränd HURM,” tutvustab parfüümimärgi looja Liisbet Ross. HURM on bränd, mis kannab endas looduse võluvat lihtsust, kuid ka killukest taltsutamatut ja ürgset salapära.

“Parfüüm on iga inimese naha peal ainulaadne tulenevalt asjaolust, et lõhnataju on kõigil individuaalne ning looduslikud lõhnad reageerivad erinevalt kandja naha peal,” selgitab Liisbet. Hetkel on brändi valikus kolm parfüümi: vürtsikas HÄMARIK, lilleline AOKUMA ning puidune ÜRGMETS. Iga lõhn avab end ja muutub aja jooksul kandja peal, tuues esile erinevad lõhnanoodid sekundite, minutite ja tundidega. Kõlab ju hästi, kas pole?

Lõhnad ise on valmistatud sertifitseeritud orgaanilistest eeterlikest õlidest ja Eesti maheteravilja alkoholist. Ning muidugi ei sea HURM piire enda kandjale – nagu nišiparfüümide puhul on see mõeldud kandmiseks (või miks mitte jagamiseks) nii naistele kui ka meestele.

Lisaks sellele on HURM loodud põhimõttel, et kui võtta looduselt, siis tuleb ka tagasi anda. Sellepärast läheb 1% lõhnadelt müüdud kasumist keskkonda kaitsvale organisatsioonile, mis iga poole aasta tagant muutub. Samuti on kõik lõhnapudelid taastäidetavad. Kõik HURM parfüümid on valmistatud käsitsi Eestis.

HURM parfüümid leiab täna veebipoest hurmperfume.com, samuti Telliskivist Loomelinnaku ostutänavalt, Les Petites disainipoest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Hermès

Hermès esitleb uut parfüümi Barénia Eau de Parfum Intense

Hermès avab oma lõhnamaailmas uue peatüki parfüümiga Barénia Eau de Parfum Intense, mis on uus tõlgendus majale omasest küpreelõhna elegantsist. Christine Nageli loodud kompositsioon paljastab jõulise ja salapärase sensuaalsuse, jäädes samas truuks traditsioonidele.

„Nahakunstnikud ütlevad, et Barénia nahk vastab paitusega ja just seda tunnet püüdsingi Barénia Eau de Parfum Intense’iga jäädvustada,“ kirjeldab Hermès’i parfüümimeister Christine Nagel. „Selle kohalolu on füüsiline, peaaegu kombatav.“

Parfüümi südames põimuvad liblikliilia ja imemari, mida täiendavad nahksed akordid. Patšuli avaldub tihedamalt, tammepuu sügavamalt – tulemuseks on intensiivne ja mõistatuslik naiselikkuse signatuur.

Philippe Mouquet’ poolt disainitud Barénia Eau de Parfum Intense merevaigutoonis pudel on omakorda inspireeritud ikoonilisest Collier de Chien käevõrust. Elegantseid elliptilisi vorme tasakaalustavad püramiidikujulised neetide detailid, mis annavad flakonile jõulisuse ja karakteri. Juveelilaadses pudelis on tähelepanuväärne ka selle põhja kujundatud neet.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid