Seekordne Conscious Exclusive on järjekorranumbrilt juba seitsmes. Ka värske kollektsiooni erilised esemed toovad esile ja tunnustavad jätkusuutliku moe huvitavaid lahendusi ning keskenduvad arengule ja uuendustele. 2018. aasta kevadel on H&Mil rõõm esitleda TENCEL™-i, taaskasutuspolüestri ja orgaanilise puuvilla kõrval ka ECONYL®-i ja taaskasutushõbedat. ECONYL®-kiud on kootud õhkõrnaks läbipaistvaks kangaks, millest on muuhulgas valmistatud romantiline tikanditega kaetud pulmakleit. Taaskasutushõbedat on kasutatud Arts and Crafts liikumisest inspiratsiooni saanud ehetes.
„Kestlikud materjaliuuendused üllatavad alati. Taaskasutushõbeda valmistamiseks kasutatakse vanametalli ja selle tootmine on minimaalsete keskkonnamõjudega. ECONYL® on aga nailonjäätmete 100% regenereeritud kiud, millega toetatakse ookeanide puhtana hoidmist. Conscious Exclusive kollektsiooni materjalikasutus näitab, kuidas uut tehnoloogiat saab suurepäraste tulemustega ühendada vanade auväärsete tehnikatega,“ ütleb H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
2018. aasta Conscious Exclusive kollektsiooni jaoks otsiti inspiratsiooni 19. ja 20. sajandi alguse Rootsi kunstnike Karin ja Carl Larssoni loomingulisest kodust Lilla Hyttnäsist. Ilusate maalide ja tapeetidega kaunistatud maamajast saadud muljed tõlgendas disainitiim ajakohaseks ja pilkupüüdvaks jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kollektsiooniks, mis koondab naisterõivaid, kingi, aksessuaare ja ehteid.
Tänavuse kollektsiooni reklaamikampaania pildistas üles tuntud moefotograaf Mikael Jansson. Selle tähtedeks on Aamito Lagum, Giedrė Dukauskaitė ja maailmakuulus modell ning emade tervishoiu eest võitleva organisatsiooni „Every Mother Counts“ asutaja Christy Turlington Burns. „H&Mi Conscious Exclusive kollektsiooni kampaanias osalemine õpetas mulle palju jätkusuutlike materjalide ja antud valdkonna edusammude kohta. Kollektsioon on tõeliselt naiselik ja elegantne,“ leiab Christy Turlington Burns.
H&Mi Conscious Exclusive 2018. aasta kollektsioon saabub müügile valitud H&Mi kauplustesse, sealhulgas ka Tallinna Postimaja H&Mi, ja e-poodi 19. aprillil.
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.