Seekordne Conscious Exclusive on järjekorranumbrilt juba seitsmes. Ka värske kollektsiooni erilised esemed toovad esile ja tunnustavad jätkusuutliku moe huvitavaid lahendusi ning keskenduvad arengule ja uuendustele. 2018. aasta kevadel on H&Mil rõõm esitleda TENCEL™-i, taaskasutuspolüestri ja orgaanilise puuvilla kõrval ka ECONYL®-i ja taaskasutushõbedat. ECONYL®-kiud on kootud õhkõrnaks läbipaistvaks kangaks, millest on muuhulgas valmistatud romantiline tikanditega kaetud pulmakleit. Taaskasutushõbedat on kasutatud Arts and Crafts liikumisest inspiratsiooni saanud ehetes.
„Kestlikud materjaliuuendused üllatavad alati. Taaskasutushõbeda valmistamiseks kasutatakse vanametalli ja selle tootmine on minimaalsete keskkonnamõjudega. ECONYL® on aga nailonjäätmete 100% regenereeritud kiud, millega toetatakse ookeanide puhtana hoidmist. Conscious Exclusive kollektsiooni materjalikasutus näitab, kuidas uut tehnoloogiat saab suurepäraste tulemustega ühendada vanade auväärsete tehnikatega,“ ütleb H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

2018. aasta Conscious Exclusive kollektsiooni jaoks otsiti inspiratsiooni 19. ja 20. sajandi alguse Rootsi kunstnike Karin ja Carl Larssoni loomingulisest kodust Lilla Hyttnäsist. Ilusate maalide ja tapeetidega kaunistatud maamajast saadud muljed tõlgendas disainitiim ajakohaseks ja pilkupüüdvaks jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kollektsiooniks, mis koondab naisterõivaid, kingi, aksessuaare ja ehteid.
Tänavuse kollektsiooni reklaamikampaania pildistas üles tuntud moefotograaf Mikael Jansson. Selle tähtedeks on Aamito Lagum, Giedrė Dukauskaitė ja maailmakuulus modell ning emade tervishoiu eest võitleva organisatsiooni „Every Mother Counts“ asutaja Christy Turlington Burns. „H&Mi Conscious Exclusive kollektsiooni kampaanias osalemine õpetas mulle palju jätkusuutlike materjalide ja antud valdkonna edusammude kohta. Kollektsioon on tõeliselt naiselik ja elegantne,“ leiab Christy Turlington Burns.
H&Mi Conscious Exclusive 2018. aasta kollektsioon saabub müügile valitud H&Mi kauplustesse, sealhulgas ka Tallinna Postimaja H&Mi, ja e-poodi 19. aprillil.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.