H&M tuli oma esimese disainerkollektsiooniga välja 2004. aastal, mis valmis koostöös Chaneli loomingulise juhi Karl Lagerfeldiga. See algatus raputas moemaailma, pakkudes tippdisainerite loomingut taskukohaste hindadega ning tõstes esile mitmete moeloojate loomingut. Sellest ajast alates on iga koostöö olnud omanäoline, peegeldades külalisdisaineri väärtusi ja põhimõtteid.
Nüüd avaneb moesõpradel taas võimalus soetada ikoonilisi esemeid erinevatest disainerkollektsioonidest, mida H&M aastate jooksul lansseerinud. Nimelt on H&M koostöös veebiplatvormi Sellpy ja mitmete vintage-poodidega koostöökollektsiooni esemeid kokku otsinud ning nüüd jõuavad need pre-loved esemed taas H&Mi müügile. Valikus on esemeid pea igast koostöökollektsioonist, alates nii Karl Lagerfeldist kui Versace’st, Marnist Moschinoni, samuti Maison Martin Margiela, Isabel Marant, Balmain, Erdem, Simone Rocha, Mugler… you name it.
Just seeläbi, rõivaste teisele ringile suunamisega, toetab H&M-i pühendumust ringmajandusele, pakkudes kliendile jätkusuutlikke lahendusi.
H&Mi disainerkollektsioonide valitud palad jõuavad müügile Sellpy platvormile juba 31. oktoobril.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.