Foto: Komplekt "Simone Rocha x H&M" kollektsioonist. | H&M

H&M toob tagasi disainerkollektsioonide valitud palad

Sel aastal tähistab H&M oma kuulsate disainerkollektsioonide – koostööde, mis muutsid oluliselt kaasaegse moe maastikku – 20. aastapäeva. Selle erilise tähtpäeva tähistamiseks lansseerib moemärk uuesti oma armastatuimate koostöökollektsioonide riided, nüüd aga pre-loved formaadis.

H&M tuli oma esimese disainerkollektsiooniga välja 2004. aastal, mis valmis koostöös Chaneli loomingulise juhi Karl Lagerfeldiga. See algatus raputas moemaailma, pakkudes tippdisainerite loomingut taskukohaste hindadega ning tõstes esile mitmete moeloojate loomingut. Sellest ajast alates on iga koostöö olnud omanäoline, peegeldades külalisdisaineri väärtusi ja põhimõtteid.

“Our aim was to introduce the world of fashion to consumers globally, while showcasing our connection to strong, thoughtful and original design. It connects to the fundamental ethos of H&M: that quality and creativity should be available for everyone,” sõnas H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Nüüd avaneb moesõpradel taas võimalus soetada ikoonilisi esemeid erinevatest disainerkollektsioonidest, mida H&M aastate jooksul lansseerinud. Nimelt on H&M koostöös veebiplatvormi Sellpy ja mitmete vintage-poodidega koostöökollektsiooni esemeid kokku otsinud ning nüüd jõuavad need pre-loved esemed taas H&Mi müügile. Valikus on esemeid pea igast koostöökollektsioonist, alates nii Karl Lagerfeldist kui Versace’st, Marnist Moschinoni, samuti Maison Martin Margiela, Isabel Marant, Balmain, Erdem, Simone Rocha, Mugleryou name it.

“Through working with pre-loved pieces, we can bring these collections back to fashion fans giving them the chance to love these collections all over again, while introducing iconic fashion moments from H&M and the world’s top design talents to a new generation,” lisas Jörgen Andersson, H&Mi loovdirektor.

Just seeläbi, rõivaste teisele ringile suunamisega, toetab H&M-i pühendumust ringmajandusele, pakkudes kliendile jätkusuutlikke lahendusi.

H&Mi disainerkollektsioonide valitud palad jõuavad müügile Sellpy platvormile juba 31. oktoobril. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid