Portail

H&M Studio liigub kõrbesse, sõna otseses mõttes

Foto: H&M

H&M hülgab H&M Studio S/S 2019 kollektsiooni esitlemisel traditsiooniks kujunenud kaks korda aastas aset leidva Pariisi moenädala lavaetenduse ja näitab kollektsiooni 11. märtsil hoopiski moodi ja teatrit kombineeriva ürituse raames.

Maailma moemõjutajad ja rahvusvaheline meedia võtavad koos H&Miga ette kolmepäevase reisi USA Arizona osariigis asuvasse Sedona kõrbesse, kus väljamõeldud jutustuse ja interaktiivsete sündmuste käigus tõmmatakse kollektsioonilt saladuseloor. Koostöös tunnustatud loovagentuuriga Sunshine ja loov- ning produktsioonisagentuuriga PRODJECT valminud kogemusel saavad külalistest teatrietenduses osalejad. Lugu, mille on välja mõelnud interaktiivsete kogemuste spetsialist, Londonis elav loovjuht ja -konsultant Connie Harrison, äratab kevadsuvise kollektsiooni sõna otseses mõttes ellu.

“H&M on alati olnud innovatsioonist lähtuv ettevõte. Oleme uhked, et esitleme uut H&M Studio kolletsiooni värske formaadi abil. Loodame, et võimalus osaleda interaktiivses teatris on meie külaliste jaoks unikaalne kogemus. Nagu ka lugu, mille oleme välja mõelnud. Meie kliendid saavad rännulusti ärgitavad praktilisi esemeid ja glamuurseid õhturõivaid siduvat kollektsiooni näha külaliste vahendusel,” tõdeb H&Mi turundus- ja kommunikatsiooniosakonna loovjuht Kattis Bahrke.

“Paljud moebrändid liiguvad eksperimenteerivamate moeetenduste suunas, ent antud juhul on tegemist esimese korraga, kui kaubamärk väärtustab täiel rinnal teatrimaailma võimalusi ja kutsub külalised endaga sinna kaasa. Mõtlesime välja mitmetasandilise jutustuse, mis võimaldab nii pealiskaudset osavõttu kui sügavamal tasandil süvenemist. Ennekõike soovime selle unikaalse üritusega tähelepanu tuua Sedona vaimsusele, ilule ja seikluslikkusele,“ jutustab agentuuri PRODJECT kaasasutaja ja tegevjuht Keith Baptista.

Tavapäraselt on H&M võimaldanud oma Studio kollektsiooni esitlust ka otseülekandena näha, loodame, et ei jää see toimumata seegi kord!

Sarnased artiklid

Kommentaarid