Maailma moemõjutajad ja rahvusvaheline meedia võtavad koos H&Miga ette kolmepäevase reisi USA Arizona osariigis asuvasse Sedona kõrbesse, kus väljamõeldud jutustuse ja interaktiivsete sündmuste käigus tõmmatakse kollektsioonilt saladuseloor. Koostöös tunnustatud loovagentuuriga Sunshine ja loov- ning produktsioonisagentuuriga PRODJECT valminud kogemusel saavad külalistest teatrietenduses osalejad. Lugu, mille on välja mõelnud interaktiivsete kogemuste spetsialist, Londonis elav loovjuht ja -konsultant Connie Harrison, äratab kevadsuvise kollektsiooni sõna otseses mõttes ellu.
“H&M on alati olnud innovatsioonist lähtuv ettevõte. Oleme uhked, et esitleme uut H&M Studio kolletsiooni värske formaadi abil. Loodame, et võimalus osaleda interaktiivses teatris on meie külaliste jaoks unikaalne kogemus. Nagu ka lugu, mille oleme välja mõelnud. Meie kliendid saavad rännulusti ärgitavad praktilisi esemeid ja glamuurseid õhturõivaid siduvat kollektsiooni näha külaliste vahendusel,” tõdeb H&Mi turundus- ja kommunikatsiooniosakonna loovjuht Kattis Bahrke.
“Paljud moebrändid liiguvad eksperimenteerivamate moeetenduste suunas, ent antud juhul on tegemist esimese korraga, kui kaubamärk väärtustab täiel rinnal teatrimaailma võimalusi ja kutsub külalised endaga sinna kaasa. Mõtlesime välja mitmetasandilise jutustuse, mis võimaldab nii pealiskaudset osavõttu kui sügavamal tasandil süvenemist. Ennekõike soovime selle unikaalse üritusega tähelepanu tuua Sedona vaimsusele, ilule ja seikluslikkusele,“ jutustab agentuuri PRODJECT kaasasutaja ja tegevjuht Keith Baptista.
Tavapäraselt on H&M võimaldanud oma Studio kollektsiooni esitlust ka otseülekandena näha, loodame, et ei jää see toimumata seegi kord!
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.