Foto: H&M

H&M on astunud järgmise sammu olemaks võimalikult läbipaistev

Eile, 23. aprillil lisas H&M e-poes hm.com müüdavatele rõivaesemetele senisest suuremas mahus tooteid puudutavat infot. Seoses sooviga olla võimalikult läbipaistev, jagatakse moesõpradega esemete taustinfot ja detaile. See võimaldab klientidel teha jätkusuutlikku moetulevikku silmas pidades informeeritud ostuotsuseid.

H&M on pühendunud moetööstuse muutmisele, jätkusuutlikumaks tegemisele ja läbipaistvusele. 2013. aastal avalikustas H&M esimese globaalse  moeettevõttena oma tootjate nimekirja. 2017. aastal algasid katsetused nn läbipaistvustööriistaga – esialgu pakuti infot kollektsiooni “Conscious Exclusive“ kohta. Nüüd aga astuti järjekordne suur samm edasi – läbipaistvustööriist annab nüüd infot pea kõigi e-poes hm.com müügil olevate rõivaesemete ja enamuse H&M HOME’i sisustustoodete kohta. Infot jagatakse tootmisriigi, -ettevõtte ja -vabrikute ning valmistamisel kasutatud materjalide kohta. Oluliste detailide teadmine võimaldab klientidel teha teadlikke otsuseid.

“Tunneme uhkust, et oleme esimene suur rahvusvaheline moeettevõte, kes jagab sellises mahus teavet oma toodete kohta. Soovime maailmale näidata, et see on võimalik. Olles avatud ja läbipaistev toodete valmistamiskoha osas, soovime seada tööstuses lati kõrgele ja julgustada kliente kestlikumaid otsuseid tegema. Läbipaistvusega kaasneb vastutus – seega on läbipaistvus oluline faktor, mis aitab luua jätkusuutlikumat moetööstust,“ räägib H&Mi jätkusuutlikkuse juht Isak Roth.

Lisateave on alates 23. aprillist kättesaadav kõigis 47 riigis, kus H&M on avanud e-poe. H&Mi tavakauplustes osteldes pääseb informatsioonile ligi H&Mi veebirakenduse kaudu skaneerides sisse hinnasildi triipkoodi, mis juhatab kliendi e-poodi. H&M otsib jätkuvalt viise, kuidas tuua inimesteni rohkem teavet ja loodab, et kliendid võtavad uued info saamise võimalused omaks.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid