Foto: H&M

Segu glamuurist ja muretust stiilist: H&Mi uus “CONSCIOUS EXCLUSIVE” kollektsioon

H&Mi “Conscious Exclusive” kevad 2019 kollektsioon on täiuslik segu glamuurist ja muretust stiilist. Rõivaste inspiratsiooniks on meie planeedi imed. Kollektsioon uurib looduse ilu ja ravijõudu, ent tunnustab samas ka tehnoloogiat ja innovatsiooni kestlike materjalide maailmas ning protsesse, mis viivad jätkusuutlikuma moetuleviku suunas. Kollektsioon jõuab valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja H&Mi ning e-poodi müügile 11. aprillil.

Tänavukevadine “Conscious Exclusive” kollektsioon on tulvil stiilseid peorõivaid, aga ka vabama joonega esemeid argipäevaks. Dramaatilisi rüüse, asümmeetrilisi all-ääri, delikaatselt nahka paljastavaid avasid, volüümikaid siluette, sügavaid v-kaeluseid ja sillerdavaid litreid tasakaalustavad sportlikumad detailid nagu nöörvoldid, paelad, kummiga kokku krousitud värvlid ja randmeosad. Kollektsiooni tähelepanu keskmes on ka julged taimedest ja puudest inspireeritud mustrid. Värvipalett ammutab inspiratsiooni kaunite vääriskivide lilladest, sinistes, rohelistest ja roosadest toonidest, millele lisatakse musta, kulda ja hõbedat.

Kollektsiooni printe ja kangaid saab omavahel suurepäraselt kombineerida. Näitena võib tuua roosa alt laienevate varrukatega orgaanilisest siidist õmmeldud pluusi, mis sobib hästi liivakarva taaskasutuspolüestrist valmistatud pükstega. Rüüsidega heleroheline maksiseelik klapib hästi õrna liibuva luukarva topiga. Omavahel tasub kokku sobitada ka sama mustriga esemeid, proovida konkreetsema joonega naturaalvalget pükskostüümi ning vaskset litrikleiti. Kollektsiooni üks suurimaid pilgupüüdjaid on naturaalsele nahale suurepärast alternatiivi pakkuvast hõbedasest Piñatex®ist ja värvikirevast žakaarkangast valmistatud jakk, samast materjalist püksipaar ja kauboisaapad. Volüümikate lendlevate siluettide tasakaalustamiseks sobivad hästi garderoobiklassikaks kujunenud basseiniplätud, mis viimistlevad iga look’i argisema meeleoluga ja lisavad samas ka veidi lustakust.

“Conscious Exclusive” kollektsiooni puhul tasub alati juttu teha ka uutest innovaatilistest materjalidest, milleks on sellel hooajal Piñatex®, BLOOM™ Foam ja Orange Fiber. Piñatex® on alternatiiv naturaalsele nahale, mille valmistamiseks vajaminevad tselluloosikiud on pärit ananassilehtedest. Piñatex®ist on valmistatud tagi, mahuka ridiküli ja kauboisaabaste hõbedased detailid. BLOOM™ Foam on plastiline taimne vaht, mille toormeks on mageveekogude vetikamass. Sellest uuest ja põnevast materjalist on valmistatud näiteks basseiniplätude tallad. Siiditaolise materjali Orange Fiber tsellulooskiud on toodetud tsitrusemahla tootmise kõrvalproduktidest. Luksuslikust materjalist on loodud hele puhvis varrukatega topp. Lisaks juba mainitud jätkusuutlikele materjalidele on kollektsioonis kasutusel ka taaskasutuspolüester, orgaaniline puuvill, orgaaniline linane, orgaaniline siid, TENCEL™, taaskasutusplastik, taaskasutusklaas ja taaskasutushõbe.

Tutvu tänavukevadise “Conscious Exclusive” kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid