H&M on pühendunud moetööstuse muutmisele, jätkusuutlikumaks tegemisele ja läbipaistvusele. 2013. aastal avalikustas H&M esimese globaalse moeettevõttena oma tootjate nimekirja. 2017. aastal algasid katsetused nn läbipaistvustööriistaga – esialgu pakuti infot kollektsiooni “Conscious Exclusive“ kohta. Nüüd aga astuti järjekordne suur samm edasi – läbipaistvustööriist annab nüüd infot pea kõigi e-poes hm.com müügil olevate rõivaesemete ja enamuse H&M HOME’i sisustustoodete kohta. Infot jagatakse tootmisriigi, -ettevõtte ja -vabrikute ning valmistamisel kasutatud materjalide kohta. Oluliste detailide teadmine võimaldab klientidel teha teadlikke otsuseid.
“Tunneme uhkust, et oleme esimene suur rahvusvaheline moeettevõte, kes jagab sellises mahus teavet oma toodete kohta. Soovime maailmale näidata, et see on võimalik. Olles avatud ja läbipaistev toodete valmistamiskoha osas, soovime seada tööstuses lati kõrgele ja julgustada kliente kestlikumaid otsuseid tegema. Läbipaistvusega kaasneb vastutus – seega on läbipaistvus oluline faktor, mis aitab luua jätkusuutlikumat moetööstust,“ räägib H&Mi jätkusuutlikkuse juht Isak Roth.
Lisateave on alates 23. aprillist kättesaadav kõigis 47 riigis, kus H&M on avanud e-poe. H&Mi tavakauplustes osteldes pääseb informatsioonile ligi H&Mi veebirakenduse kaudu skaneerides sisse hinnasildi triipkoodi, mis juhatab kliendi e-poodi. H&M otsib jätkuvalt viise, kuidas tuua inimesteni rohkem teavet ja loodab, et kliendid võtavad uued info saamise võimalused omaks.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.