Foto: H&M

H&M kergitab loori tänavuselt ,,Conscious Exclusive” kollektsioonilt

2017. aasta H&Mi ,,Conscious Exclusive” kollektsioon nihutab edasi nii jätkusuutlikkuse kui ka stiili piire sisaldades imelisi esemeid, mis on valmistatud kestlikest kangastest, sealhulgas teedrajavast materjalist BIONIC®, mis kujutab endast randadest kogutud plastikust valmistatud polüestrit. Uudiseks on ka see, et esmakordselt hõlmab kollektsioon lisaks naistekollektsioonile ja meeste-esemetele ka lasterõivaid ning maheõlidest valmistatud ,,Conscious Exclusive” lõhnaõlisid.

Selle aasta ,,Conscious Exclusive“ kollektsiooni täheks on supermodell ja filantroop Natalia Vodianova, kellele see on esimene H&Mi kampaania. „Tunnen uhkust H&Mi ,,Conscious Exclusive“ kampaanias osalemise üle. On suurepärane näha kollektsioonis esindatud kestlike kangaste valdkonnas tehtud edusamme. See näitab teed kogu moetööstusele jätkusuutlikuma tuleviku suunas,“ räägib Vodianova.

„H&Mi disainimeeskonna jaoks pakkus selle aasta ,,Conscious Exclusive” kollektsioon võimalust unistada ja luua esemeid, mis on nii omapärased kui ka kaunid. Saame demonstreerida, mida on võimalik luua jätkusuutlikest materjalidest. Näitena saan tuua BIONIC®-polüestrist valmistatud õrna plisseekleidi,“ räägib H&Mi peadisainer ja loovdirektor Pernilla Wohlfahrt.

,,Conscious Exclusive” kollektsioonil on innustaja roll H&Mi liikumises jätkusuutlikuma moetuleviku suunas. Tänapäeval on kogu H&Mi pakutavast valikust 20% valmistatud kestlikest materjalidest (2015) ja eesmärk on nende osakaalu igal aastal kasvatada. H&M on maailma üks suurimaid taaskasutatud polüestri kasutajaid ja mahepuuvilla ostjaid. 2020. aastaks seatud eesmärgi kohaselt saab 100% kasutatud puuvillast olema jätkusuutlik. Kõik see on osa H&Mi püüdlusest teha kestlik ja kvaliteetne mood kättesaadavaks võimalikult paljudele inimestele.

H&Mi tänavune ,,Conscious Exclusive“ kollektsioon jõuab 20. aprillil müügile umbes 160 kauplusesse üle kogu maailma, sealhulgas Tallinnas Postimaja H&Mi kauplusesse, ja e-poodi,

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Mitmekülgne ja intrigeeriv COS pre-fall 2025

Moebränd COS avab käesoleva pre-fall 2025 hooaja kollektsiooniga, kus ajatuid vorme ja klassikalisi siluette tõlgendatakse värskete tekstuuride ja kaasaegsete detailidega. 

Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.

Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.

Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.

Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: By Malene Birgeri pre-spring 2026 kollektsioon.

Soeren Le Schmidt lahkub ootamatult By Malene Birgerist

Tänavu aasta alguses Kopenhaageni moebrändi By Malene Birger uueks peadisaineriks nimetatud Taani moelooja Soeren Le Schmidt on otsustanud ametist lahkuda.

Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“

Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid