Foto: H&M

H&M esitleb: ,,SPRING ICONS SELECTED BY THE WEEKND“

H&Mi meestekollektsioon ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ on terviklik kooslus meestegarderoobi basicutest, mille on välja valinud üks hetke kuumimaid artiste The Weeknd. Kollektsioon kombineerib omavahel hooaja olulisi trende ‒ töörõivaste ja tänavastiili mõjutusega siluette ning ülikonna-temaatikat.

“H&Mi kollektsiooni ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ tarbeks valikuid teha oli äärmiselt lõbus. Mulle meeldib kombinatsioon linlikest bomber-jakkidest ja kapuutsiga pusadest ning ametlikumast meestemoest inspireeritud triiksärkidest, viigipükstest ja bleiseritest. Iga ese on hooletu ja värske ning just see on minu arvates meestemoe puhul oluline,” lausub Abel Tesfaye ehk The Weeknd.

“Abeli rõivamaitse ja stiil sobib H&Mi praeguse meestemoe suunaga suurepäraselt. Abelil on silma oluliste detailide osas ning ta oskab kombineerida ajakohastatud klassikuid viisil, mille tulemuseks on viimistletud tänavastiili komplektid,” ütleb H&Mi meestemoe peadisainer Andreas Löwenstam.

Kollektsiooni esimeste komplektidega saab tutvuda allolevas galeriis. Siseinfona võime öelda, et peagi on sellele fotomaterjalile tulemas ka lisa. Seega, härrad, püsige lainel!

H&Mi kollektsioon ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ saabub 2. märtsil müügile kõikidesse H&Mi Eesti kauplustesse ning e-poodi.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid