Mis bränd on Korea juurtega Rokh? “Rokhi disainid toovad kokku ajatu disaini ja pealtnäha klassikalised elemendid radikaalsete konstruktsioonidega,” sõnas moemärgi disainer Rok Hwang. ”Olen väga põnevil, et saame tänu sellele koostöökollektsioonile jagada meie visiooni veelgi enamate klientidega üle maailma.”
“Rokh on Korea disainerite uue laine esirinnas, kelle kontseptuaalsed, ent kantavad riided on praegu moemaailmas suurt huvi tekitanud,” lisas H&Mi loominguline nõustaja Ann-Sofie Johansson. ”Oleme uhked, et saame tutvustada Rok Hwangi käe all valminud dekonstrueeritud garderoobiklassikute valikut ning ootame põnevusega, kuidas meie kliendid neid kandma hakkavad.”
58-osaline naistele ja meestele loodud kollektsioon, mis jõuab valitud H&M poodidesse ja veebipoodi hm.com 18. aprillil, sisaldab nii dekonstrueeritud vihmamantleid, kleite kui ka pükse, samuti läbimõeldud aksessuaare.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.