Foto: Hermès

Hermèsi ripsmetušš ja näomask? See saab peagi teoks!

Seni iluvallas meid peamiselt parfüümidega lummanud Hermès on teatanud, et aastal 2020 tuleb luksusmärk välja oma kosmeetika- ja nahahooldustoodete sarjaga. Ja muide, seda kõike täiesti plastivabalt.

Luksusgigandina on Hermèsil käed-jalad niigi tööd täis, kuid tundub, et mitte piisavalt, sest moemärk on otsustanud võtta eeskuju teistest prantsuse luksusbrändidest, nagu Chanel ja Dior, ning tulla välja oma meigitoodete ja nahahooldussarjaga. 

Hermèsi tegevjuhi Axel Dumas’ sõnul on vähemalt alguses plaan selline, et Hermèsi meigi- ning nahahooldustooted tulevad müügile Hermèsi butiikidesse ja väga hoolikalt valitud edasimüüjate juurde. Kogu uudise teeb aga veelgi põnevamaks see, et Dumas kinnitas, et mainitud tooted ja tootepakendid saavad olema plastivabad – sest kuidagi on vaja luksusmärgil teistest turul olevatest tegijatest eristuda. 

Meile toob selline teadaanne igatahes naeratuse suule ning jääme aga põnevusega ootama, millega Hermès välja tuleb!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid