Foto: Hermès

Hermès uus parfüüm Terre d’Hermès Eau Givrée

Long time no… parfüümiuudiseid. Parandame koheselt selle vea. Nimelt on Hermès saanud valmis uue parfüümiga Terre d’Hermès Eau Givrée, mille aroom tuletab ühemõtteliselt meelde, et värskus võib olla geniaalsuse ja ootamatute kogemuste sünonüüm.

Nimelt domineerib uue aroomi särava koosluse eelmängus sidrun, millele hiilib ligi, tekitades teatud optimismi, kadakamarja ja timuti pipra terav värskus. Misjärel, nagu meeldiv tunne või justkui jäine hingeõhk sulanduvad ideaalses harmoonias kokku mineraalsed ja puidused noodid, mis lisavad lõhnakompositsioonile rikkalikku võimsust, samas puhta, koheselt meeldejääva elegantsi. Kõlab muinasjutuliselt, kas pole?

Muide, väljendades Terre parfüümisarja algset ideed, on uue parfüümi korduvkasutatav, härmatatud välimusega flakoon kui jääplokist välja lõigatud trofee – just nii puhtad ja selged on selle proportsioonid. Pudeli põhjas olev H jätkuvalt tähistab Hermès tagasipöördumist oma autentse päritolu juurde…

Veel sarnaseid artikleid


Kuidas lõhname aastal 2024?

Vanill või tomat, eliksiir või… Mojito? Parfüümimaailmas ei või kunagi teada. Küll aga saab maailmas toimuva põhjal teha omajagu järeldusi selle kohta, mis alanud aastal aroomides domineerima hakkab. Lubage tutvustada, need on 2024. aasta põnevaimad parfüümitrendid!

„Ei tea, kas asi oli Oxfordi Ülikooli ja Karolinska Instituudi ühisuuringust selgunud tõsiasjas, et vanillil on positiivne aromaholoogiline mõju inimeste meeleolule, või loodi hedonistlikult magusad parfüümid tasakaalustamaks maailmas domineerivat negatiivsust, kuid möödunud lõhna-aasta jääb igal juhul meelde erakordselt magusana,“ räägib 20-aastase kogemusega parfüümikoolitaja Helen Merila.

Pärast möödunud aasta vanillilõhnade plahvatust ennustab Helen alanud aastaks kontrastina hoopis teravate ja nii-öelda roheliste parfüümide võidukäiku. „Tuntud parfüümiteemaline taskuhääling „Smell Ya Later“ pakub välja, et lõhnakoostises saavad trendikaks kõikvõimalikud (ja võimatud) köögiviljad. Ka niinimetatud gurmeelõhnad astuvad sammu edasi, muutudes veelgi isuäratavamaks – inglise keeles juba kirjeldatakse neid kui edible-parfüüme,“ lisab Helen.

Loomulikult ei saanud me Helenilt küsitama jätta, millega plaanivad meid 2024. aastal üllatada nimekad brändid ja parfüümimajad. 

„Paljud kuulsad lõhnaklassikud saavad sel aastal intensiivsemad järjelõhnad elixir või intense versioonidena – Boss The Scent Elixir, Carolina Herrera Blush Elixir, Rabanne Fame ja Phantom Intense, Hugo Intense, Dolce&Gabbana K & Q Intense ja nii edasi,“ loetleb parfüümiekspert, lisades, et peale „roheliste“ parfüümide teevad sel aastal võidukäiku ka lillelised parfüümid. „Näiteks Guerlain lisab oma Aqua Allegoria parfüümisarjale lausa kaks lilleaedadest inspireeritud Florabloom lõhna – tualettvee ja Forte intensiivsema versiooni, millest ei puudu ka isuäratav mangonoot. Escada moemaja selle aasta suvehooja lõhn Brisa Cubana on jällegi kui aromaatne mündi ja Mojito nootidega värskusepuhang. Lilleparfüümide kuningas Marc Jacobs aga jätkab kuulsat Daisy lõhnasarja rõhutatult lillelise ja trendikalt tütarlapseliku POP-iga, milles leidub üllatavatelt nii pistaatsia kui ka yuzu-vilja noote.“ 

Kes soovib saada Helenilt ka edaspidi siseinfot parfüümimaailmas toimuva kohta, sellel soovitame silma peal hoida tema TikToki-kontol @prgirlsdiary.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: EX NIHILO

Õnnetoov EX NIHILO

Juba iidsetest aegadest alates on inimesed uskunud talismanide maagilisse jõudu. Õnnetuste eest kaitsvateks, õnnetoovateks ning haigusi ja needusi vältida aitavateks talismanideks peetakse äärmiselt isiklikke ja isegi mõneti salapäraseid esemeid, mis ületavad kultuurilisi, religioosseid ja ajaloolisi piire. Kümnendat juubelit tähistav Pariisi kõrgparfümeeriamaja EX NIHILO meenutab oma teekonda kuulsuse tippu, esitledes uusimat meistriteost – Blue Talisman. See koostöös tuntud parfüümimeistri Jordi Fernándeziga loodud parfüümvesi on fataalse julguse aroom, mille nimesse, pudeli kujundusse ja koostisesse on kodeeritud EX NIHILO imeline lugu.

Nagu õnnetoov talisman, sädeleb Blue Talisman Itaalia bergamoti, ingveri, mandariini ja pirni peene värskusepuhangu akordides. Selle rafineeritud lõhnasüda on duett apelsiniõitest ja Georgywoodi molekulist, mis lõhnab seedripuu järele. Majesteetlikule lõhnateosele annavad viimase lihvi muskuse, ambra ja Akigalawoodi molekuli soe puudutus, millest on saanud paljude EX NIHILO lõhnade eripära. Julgus katsetada, värskuse ja sügavuse kombineerimine, looduslikud koostisosad ja tehnoloogilised uuendused – kõik see ja Fernándezi tormiline iseloom on aidanud võita lõhnagurmaanide sümpaatiat.

EX NIHILO koheselt äratuntav hulknurkne pudel peegeldab Pariisi Place Vendôme’i luksuslikku kuju. See väljak, mida peetakse Pariisi hiilguse ja hea maitse epitsentriks, inspireeris parfüümimaja asutajaid Olivier Royère’i, Benoit Verdieri ja Sylvie Lodayt avama EX NIHILO esimest butiiki väljaku kõrval asuval mainekal tänaval rue Saint Honoré.

Sinine värv on saatnud EX NIHILOt alates 2013. aastast. See element on varasemalt toonud edu maalikunstnik Yves Kleinile, arhitekt Pierre Paulinile ja moelooja Yves Saint Laurent’ile. Muide, seesama sinine värvitoon, mis on Pantone kataloogis tähistatud koodiga 293C, oli kasutusel Concorde’i luksuslennuki sisekujunduses.

Blue Talismani pudeli korki kaunistab ka stiliseeritud geomeetrilistest kujunditest ja joontest koosnev kompositsioon, mis sümboliseerib EX NIHILO pühendumust Prantsuse avangardistlikule kunstile. Parfüümimaja asutajate sõnul julgustab avangardism rikkuma kehtivaid reegleid ning näitab esimesena tulevikku – nii nagu EX NIHILO on kümne tegevusaasta jooksul näidanud, millist edu võib saavutada sõltumatu parfüümimaja, ühendades Pariisi meistrite parimaid traditsioone julge lõhnakunstiga.

„Parfümeeriamaailmas on oluline olla ettearvamatu,“ ütleb EX NIHILO üks asutajatest Benoit Verdier. Lisaks on tema sõnul ainuõige trende ignoreerida ning luua midagi, mis rõhutab ja tugevdab juba olemasolevat stiili. Blue Talisman kehastab EX NIHILO kõige ainulaadsemaid elemente, mistõttu pole üllatav, et juubelilõhna loojaks valiti lõhnameister Jordi Fernández, kes on loonud ka EX NIHILO bestsellerid Outcast Blue, The Hedonist ja Explicite. Inspiratsiooni ammutab viimane kodumaa Hispaania maastikust ja mitmekihilisest kultuurist ning teda peetakse oma põlvkonna üheks parimaks parfümeeriks, sest tema kompositsioonid kutsuvad esile ainulaadseid sensoorseid kogemusi.

EX NIHILO Blue Talisman on saadaval Crème de la Crème’i kõrgparfümeeria butiigis Viru Keskuses ning veebipoes cremedelacreme.shop. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid