Foto: HAAN

HAAN – üdini stiilne kehahooldusbränd

Võimalik, et olete sellest kaubamärgist juba kuulnud. Võimalik, et olete seda kellegi maitseka inimese käes silmanudki. Aga on ka võimalik, et saame teile seda täna tutvustada. Ehk siis, saagem tuttavaks hetkel vägagi aktuaalse brändiga HAAN.

Mis see HAAN siis on? Lühidalt öeldes on HAAN premium-kehahooldusbränd, mis on üle maailma tuntud stiilse alati-kaasas kätedesinfitseerija poolest. HAANi tooted teeb eriliseks see, et kogu brändi arendustegevuse keskmes on teaduslikud, funktsionaalsed ja efektiivsed koostisosad, mis põhinevad looduslikel komponentidel. Näiteks kätekreemis – sest HAAN ei piirdu ainult kätedesinfitseerijatega – on naha mikrobioomi kaitsev prebiootikum ning hambapastas hambaemaili tugevdav kaltsiumivorm. 

Kindlasti väärib märkimist, et kõik HAANi tooted on kuni 96% looduslikud ja julmusevabalt valmistatud ning ka taastäidetavad – vältimaks pakendi raiskamist on HAAN välja tulnud täitepakenditega, millest jagub olenevalt tootest 2–3 täitmiskorraks. Ning nagu sellest veel vähe oleks, suunab HAAN 20% kasumist veekaevude rajamiseks, et võidelda ülemaailmse veekriisiga – tänaseks on rajatud 12 kaevu maailma eri paigus.

Kust siis seda visuaalset kaunist HAANi soetada saab? Kodumaisest veebipoest livconcept.ee, mis on kui heaoluoaas, kuhu on kokku nopitud nauditavad igapäevatooted, mis paistavad silma minimalistliku ja tabava disainiga. Soovitame soojalt uudistada!

*Artikkel on valminud koostöös LivConcept veebipoega.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rhode

Kultusbränd Rhode tuli meile sammukese lähemale

Hailey Bieberi loodud nahahooldusbränd Rhode on lõpuks jõudnud siiapoole ookeani – ja seda isegi Läänemere äärde. Nimelt saab alates käesolevast nädalast brändi (üli)populaarseid tooteid tellida ametlikust veebipoest seitsmesse uude Euroopa riiki, sealhulgas Rootsi, Taani ja Soome.

Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.

Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid