Groveneer on innovaatiline “tõmba-ja-kleebi” kinnitusega naturaalsest väärispuidust seinakattematerjal. Toode on eelviimistletud ehk ei vaja peale paigaldamist töötlemist ja lõigatud kujunditeks, mis võimaldab hulgaliselt erinevaid mustreid luua – detaile ja toone kombineerides tuleb iga muster unikaalne. Materjal on viimistletud kõvavahaõliga, mis annab sellele vastupidavuse ning stiilse väljanägemise. Groveneeri teebki eriliseks paigaldamise kiirus ja mustrite loomise lihtsus.
Seoses väärika auhinnaga on Groveneer esindatud ka maailma suurimal kaasaegse disaini väljapanekul Red Dot’i disainimuuseumis Essenis, Saksamaal. Toodet võib näha ka Red Dot’i rändnäitusel, mis varasemalt eksponeeritud Berliinis, Dubais, Hong Kongis, Pekingis ja mujal. Teoseid saab muuseumis näha alates 8. juulist, samast päevast on kõik võidutööd esitletud Red Dot online-näitusel.
Mihkel Masso on tootedisainer, kes varem võitnud Red Dot auhinna Huum Drop elektrikerise disaini eest. Lõpetanud 2015. aastal Taani Kuningliku Kunstiakadeemia magistrikraadiga, töötab praegu vabakutselise disaineri ja disaininõustajana, ühtlasi ka õppejõuna Eesti Kunstiakadeemia tootedisaini ja sisearhitektuuri osakondades. Ta on Groveneeri kaasasutaja ja peadisainer. Karl Saluveer on aga tunnustatud disaini- ja kommunikatsiooniekspert. Ta on Aasta Disainiagentuur 2018 Hmmm Creative Studio kaasasutaja ning võitnud üle 30 kohaliku ja rahvusvahelise disainiauhinna. Karl on Groveneeri kaasasutaja ja brändijuht.
Groveneer OÜ on aastal 2017 asutatud Eesti ettevõte, mis tegeleb tegevjuht Kaupo Kala juhtimisel naturaalsest puidust seinakattematerjalide arendamise ja tootmisega. Uuri lisa groveneer.com.
Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.
Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.